Stratégiai megállapodást kötött a Budapesti Corvinus Egyetem és a Procter & Gamble
Alulról építkező, szisztematikus oktatás-támogató tevékenységük legújabb programjaként a P&G stratégiai partnerségre lépett a Budapesti Corvinus Egyetemmel. A vállalat már évek óta jó kapcsolatot ápol az intézménnyel, melynek kézzel fogható bizonyítékaként az egyetem marketing mesterképzésének integrált részét képezte korábban a P&G Trade Marketing Master Class nevű mesterkurzus, ahol a hallgatók a P&G szakembereitől tanulhattak interaktív, gyakorlatközpontú kurzusokon. Ebből a mindkét fél által sikeresnek ítélt kapcsolatból most egy magasabb szintű, egy éves stratégiai együttműködés született. A frissen aláírt megállapodás részeként a Corvinus Egyetem őszi félévében trade marketinggel foglalkozó választható kurzus indul a mesterszakos hallgatók számára, és marketing, pénzügyi és vezetéstudományi területeken is vendégelőadásokat tartanak majd a Procter & Gamble szenior menedzserei. Az együttműködés részeként a nagyvállalat részt vesz a Corvinus karrierexpóin is.
A Procter and Gamble vállalat több mint harminc éves magyarországi működése során számos olyan programot indított, amely bizonyította az oktatás iránti elhivatottságát. A korábban életre hívott programok között kiemelkedett az országos szintű, környezettudatos és felelős fogyasztásra nevelést célzó általános iskolai ÖKO-Szokások elnevezésű oktatóanyagsorozatuk elindítása. Emellett a vállalat mindkét gyára szoros kapcsolatot ápol több helyi középiskolával, hogy aktívan támogassák a szakképzést és a jövő technikusait. Gyöngyösön 6 éve a gyár támogatásával ultramodern tanműhelyben zajlik az ipari gépész és műanyagipari feldolgozó képesítések gyakorlati oktatása.
„A Corvinus akkor tud példaértékű gazdasági egyetemi képzéseket kínálni a hallgatóknak, ha olyan élénk vállalati kapcsolati hálót épít ki, amelyben mind az akadémiai, mind a versenyszféra eredményei jól láthatóak és hasznosíthatóak a két fél számára. Bízunk benne, hogy a megkötött együttműködés révén a Procter & Gamble Magyarország meghatározó nagyvállalataként fontos szerepet játszik majd a corvinusos ökoszisztémában” – mondta a megállapodás kapcsán Anthony Radev, a Budapesti Corvinus Egyetem elnöke.
A Procter and Gamble képviseletében Kristina Pásztoroková, a vállalat magyarországi ügyvezetője hangsúlyozta, miért bírnak számukra kiemelt fontossággal az oktatási intézményekkel közös együttműködések: „Hisszük, hogy a P&G nem egy gyártócég, hanem egy óriási közösség, ami arról szól, hogy munkavállalóink olyan feladatokon dolgoznak, amik számítanak - hatást gyakorolnak a világra, a P&G márkákra és a saját karrierjükre, közel 5 milliárd fogyasztónkra világszerte.” Kiemelte, hogy a vállalat küldetéseként tekint a jövő nemzedék edukálására, a megszerzett szakmai és gyakorlati tudás átadására.
„Ennek az együttműködésnek köszönhetően gyakorlati tudásmegosztással segítjük a hallgatókat, lehetőséget biztosítunk, hogy milliárd dolláros márkák építésének kulisszatitkait ismerjék meg. Olyan karrierutakat ismerhetnek meg, amire soha nem gondoltak. Felfedezhetik a mindennapokat átszövő áttörő innovációkat, illetve munkafolyamatokat, ahol új ötletek szárnyra kelnek.” – tette hozzá.