Több millió kilométert tettek meg a 3-as metró pótlóbuszai
A közleményben felidézték, hogy 2017. november 6-án az északi szakasz lezárásával kezdetét vette az utóbbi évek legnagyobb volumenű, közösségi közlekedést érintő beruházása, a 3-as metróvonal teljeskörű felújítása.
Hozzátették: 2021 júliusa és augusztusa között - négy héten keresztül - a metróvonal szinte teljes hosszában pótlóbuszok közlekedtek, ekkor a feladatot ellátó átlagos napi járműszám 73-ról 109-re emelkedett.
Naponta átlagosan 154 járművezető ült a volán mögé, hogy a közösségi közlekedést választókat a 17 kilométer hosszú M3-as metróvonal 20 állomása közül valamelyikre eljuttassa. Munkatársaik több mint kétmillió munkaórát dolgoztak le - tették hozzá.
Emlékeztettek, hogy a 3-as metróvonal utolsó felújított állomásainak tervezett átadásával - májusban - zárulhat le a rekonstrukció.