60 magyar cég képviselteti magát a kölni élelmiszeripari kiállításon
A tájékoztatás szerint az Agrármarketing Centrum mintegy 250 négyzetméteres közösségi standján 27 magyar kiállító mutatkozik be, 33 magyar cég pedig önállóan van jelen.
Az Agrármarketing Centrum szervezésében kiállító cégek ital, hús, általános élelmiszer, bio tematikákban, négy pavilon közösségi standjain jellemzően prémium kategóriás termékekkel, többek között kacsa- és libatermékekkel, vadhúsokkal, mézekkel, különféle italokkal, az organikus szekcióban pedig homoktövis készítményekkel, magolajokkal, fűszerpaprikával várják az érdeklődő beszerzőket - írták a közleményben.
Hangsúlyozták: az Agrármarketing Centrum standján külön pultnál lehet megismerni a társaság exportfejlesztési stratégiáját, a Hungarian Food Business Programot. A potenciális beszerzők akár azonnal regisztrálhatnak a program online katalógusába, amely hatékonyan köti össze az exportálni szándékozó magyar vállalkozásokat a potenciális beszerzőkkel.
Az AMC közleménye szerint az első két nap után jól látszik, hogy a kiállítási szektor túl van a Covid-válságon, hiszen minden eddigit meghaladó számban vannak jelen kiállítók Kölnben, és várhatóan a látogatószám is meghaladja majd a valaha mért legmagasabb értéket.