Büntették a Yahoo részvényét a várakozásoktól elmaradó eredmény miatt
A Yahoo második negyedéves nettó nyeresége 51 százalékkal 213 millió dollárral emelkedett, ez részvényenként 15 centet jelentett, az előző évben elért 10 cent után, amely így meghaladta a várt 14 centes eredményt. Ugyanakkor viszont a bevétele mindössze csak 2 százalékkal 1,6 milliárd dollárra nőtt a negyedév folyamán. Leszámítva a hirdetési költségeket, a bevétele mindössze 1,13 milliárd dollárt volt, ez pedig elmarad az elemzők által várt 1,16 milliárd dollártól.
A Yahoo bevételének növekedése jóval elmarad a konkurens Google bevételének növekedési ütemétől, hiszen a múlt héten nyilvánosságra hozott adatok szerint a Google 24 százalékos növekedést tudott felmutatni. A Yahoo részvényei ennek nyomán a piaczárást követő elektronikus piacon 6,25 százalékkal 14,25 dollárra csökkentek az eredményének közzététele után.
A Yahoo tulajdonában lévő és általa üzemeltetett webhelyek hirdetési bevételei ugyan 19 százalékkal emelkedtek a tavalyi évhez képest, azonban a nyereségeket részben ellesúlyozta a keresési hirdetések bevételeinek 8 százalékos csökkenése.