Csökkent a Procter & Gamble össznyeresége
A vállalat által csütörtökön nyilvánosságra hozott adatok szerint a társaság nyeresége 3,33 milliárd dollár volt az egy évvel korábbi 4,66 milliárd dollárhoz képest. Akkor több, a közvetlen üzleti tevékenységhez nem tartozó tétel is növelte a P&G profitját.
Az egyszeri tételek nélkül számolt nyereség 2010 utolsó negyedévében 1,13 dollár volt részvényenként, több, mint az egy évvel korábbi 1,10 dollár. A társaság bevételei 1,5 százalékkal 21,35 milliárd dollárra nőttek. A P&G növekvő bevételeket mutatott fel a szépségápolási, az egészségügyi, a babaápolási és a háztartási termékek piacán.
Négy százalékos bevételcsökkenést jelzett a vállalat a Pringles burgonyaszirom márkával fémjelzett élelmiszeripari, illetve az állateledel-szegmensekben. A P&G részvényárfolyama 1,7 százalékos mínuszban, 65,01 dolláron állt a New York-i nyitás előtti kereskedésben.