EB, Olimpia - Ön is nyerhet velük!
Mi az, ami a meccsek végeredményein kívül beég a nézők agyába? Az a rengeteg reklám, mellyel folyamatosan bombáznak minket meccsek előtt, alatt és szünetekben. Biztos vagyok benne, hogy az olyan cégek, mint a Visa, Adidas vagy Nike ismerősen csengenek. Nem véletlen, hogy ezek a cégek dollár milliókat költenek egy ilyen esemény szponzorálásáért mely összegért cserébe pontosan tudják, hogy nézők millióihoz elérnek, ezáltal a marketing költségek bőven megtérülnek. Elég csak megnézni például a sokak által kedvelt Nike részvény grafikonját. Tavaly augusztusban még 80 dollár környékén mozgott, most azonban már egy korrekció után is 100 dollár felett tartózkodik.
Hosszú távon abszolút emelkedő trendben mozog, és a foci EB zárultával pedig már az olimpiai versenyekért izgulhatunk.
De ugyanez a helyzet az Adidas részvényeivel is.
Minden ilyen évben a szokásosnál magasabb eredményeket érnek el a sportszergyártó cégek, mely jó hatással van a részvények árfolyamára.
Amennyiben bővebb tájékoztatást szeretne kérni a fenti cégekkel kapcsolatban, vegye fel a kapcsolatot szakértőnkkel!