Ingyenes COVID-19 információs chatbottal segíti a cégeket és közösségeket az Isobar
Legfrissebb információk egyenesen a WHO-tól
A chatbot az intranetre vagy külső webhelyre történő beillesztését követően azonnal használatra kész, nem igényel fejlesztést, integrációt vagy további programozást, de ha valaki szeretné saját tartalommal (saját nyitva tartás, szolgáltatások elérhetősége, szervezeti óvintézkedések stb.) kiegészíteni, akkor testre is szabható. Tartalmazza az Egészségügyi Világszervezet (WHO) által a COVID-19-cel kapcsolatos legfrissebb hivatalos válaszokat, valamint minden egyéb tartalmat, protokollt és gyakran feltett kérdést.
A chatbot célja, hogy a nap 24 órájában egyszerűen és minél több felületen keresztül segítsen a beérkező kérdések megválaszolásában, így a vállalkozások és szervezetek a lehető leggyorsabban érhetnek el minél több embert a hivatalos információkkal. A COVID-19 arra ösztönzi a vállalatokat és szervezeteket, hogy fejlesszék magukat. Digitális partnerként az Isobar elkötelezett abban, hogy segítse partnereit ebben: a válság negatív hatásait úgy minimalizálhatják, ha felhasználják a rendelkezésre álló eszközöket, szaktudást és erőforrásokat.
Ingyenes tárhelyről, több nyelven felhasználható
Az Isobar ingyenes tárhelyet kínál a következő hónapban, vagy mindaddig, amíg a járványhelyzet fennáll. A chatbot angol, német és francia nyelven érhető el azonnali felhasználásra készen, igény esetén később további nyelvi adaptációk is elkészíthetők.
A mesterséges intelligencia (gépi tanulás és természetes nyelvfeldolgozás) fejlődése a felhasználók folyamatosan változó elvárásaihoz igazodik, a felhasználói interfészek (UI) folyamatos fejlődését váltja ki, új módokat nyitva a technológiával való interakcióban. A COVID-19 chatbot lehetővé teszi a márkák és a munkaadók számára, hogy több embert tájékoztassanak gyorsabban, pontos és naprakész információkkal. A virtuális asszisztensek, mint például a koronavírus chatbot, időmegtakarító és hatékonyságnövelő eszköz a munkatársak számára. Ahelyett, hogy monoton és ismétlődő feladatokkal foglalkoznának, a vállalatok az értékteremtő tevékenységekre összpontosíthatnak.
A Vöröskereszt Nemzetközi Bizottsága is használja
Az első szervezet, aki chatbot megoldást bevezette, a Vöröskereszt Nemzetközi Bizottsága (ICRC). „Ilyen időkben rendkívül fontos, hogy világosan és gyakran kommunikáljunk munkatársainkkal, akik a világ minden pontján megtalálhatóak. A COVID-19 Chatbot azért annyira hasznos, mert lehetővé teszi, hogy valós időben, gyorsan és következetesen reagáljunk alkalmazottaink kérdéseire. Fantasztikus hozzáadott értéket kaptunk partnerünktől, az Isobartól” – mondta Eros Bosisio, az ICRC belső kommunikációjának vezetője.
„A világ egyedi helyzetben van, ezért új ötleteket kell kidolgoznunk a koronavírus terjedésének korlátozására. Úgy gondoljuk, hogy digitális és technológiai partnerként kötelességünk támogatni ügyfeleinket és közösségeinket olyan eszközökkel, amelyek a alapvető információkkal látják el őket, a megfelelő időben” – nyilatkozta Gail Junoy, a svájci Isobar marketing és kommunikációs igazgatója.