Kaposváron nyitotta meg legújabb éttermét a hazai McDonald’s
A hazai McDonald’s 2019-ben kezdte meg növekedési stratégiájának megvalósítását, melynek két pillére az új éttermek nyitása, valamint a meglévő éttermek átalakítása a „Jövő Élménye” koncepció jegyében.
„Az új éttermi koncepciót olyan jövőbe mutató igények és elvárások hívták életre, amelyek gyökeresen megváltoztatják a mekizés élményét, egyúttal modernizálják a McDonald’s márkát.” – mondta Égi Zsolt, a magyarországi McDonald’s éttermeket üzemeltető Progress Étteremhálózat Kft. ügyvezetője. „A „Jövő Élménye” éttermekben a vendégek az igényüknek és elképzelésüknek leginkább megfelelő módon rendelhetik meg, fizethetik ki, kaphatják meg és fogyaszthatják el a termékeket.”
A megújulás a digitalizációra épül, azonban nem csak a technológiát érinti, hanem kiterjed az étterem által nyújtott komplex élmény minden elemére, így az éttermek külső és belső környezetére, megjelenésre is. Az étteremben a fiatalos, modern burgerezők világát idéző “Alphabet” belsőépítészeti dizájnt valósította meg a vállalat, amely jól illeszkedik a bevásárlópark hangulatához. Az étterembe lépve a vendégek számára a legszembetűnőbb újdonságot a hat darab érintőképernyős rendelésfelvevő felület, az úgynevezett kioszk jelenti, de a személyesség nem tűnik el, továbbra is van lehetőség a hagyományos kasszánál rendelni. A személyesség megtartása, sőt növelése érdekében egy új pozíció is létrejött: a Vendégélmény Menedzser feladata gondoskodni a vendégek kényelméről, köszönteni őket, megismertetni velük az új eszközöket, és segíteni nekik az új folyamatok követésében. A „table service”, azaz asztalhoz kérhető rendelés a vendégek kényelmét szolgáló további újítás.
Az új konyhatechnológiának köszönhetően minden termék rendelésre készül, a speciális étkezési igényekkel érkező vendégek pedig már a teljes gluténmentes termékkínálatból választhatnak. A kávékülönlegességeket – amelyek az egyik leghíresebb barista La Cimbali kávégéppel készülnek – a vendégek laktózmentes tejjel, mandulaitallal vagy koffeinmentes változatban is kérhetik a McCafé pultnál, a kioszkokon, a kasszánál és a Drive ablaknál egyaránt.
Az országban itt először az épületen kívülre is digitális menütáblákat telepítettek. Az újfajta digitális felületnek köszönhetően már a drive-úton dinamikusan cserélődő ajánlatokkal találkoznak a vendégek.
Az étteremben fontos szerepet kaptak a fenntarthatósági szempontok is. Az épület adottságaihoz mérten a tervezők törekedtek a természetes megvilágításra, emellett mindenhol LED izzókat telepítettek. Szintén energiát takarít meg a hűtő- és fagyasztó ajtó figyelő rendszere, a hőszivattyús hűtés és fűtés, valamint az a megoldás, hogy az étteremben lévő hűtő-fagyasztó kamrák kalorikus rendszereinek hőenergiáját a használati melegvíz előmelegítésére használják fel.
Az új egység működtetését a hazai vállalat Ladiszlai-Pfeiffer Géza Franchise Partnerre bízta, aki a két kaposvári étterme mellett a nagykanizsai egységet is üzemelteti.
„Nagy büszkeség számomra, hogy Kaposváron ez már a második McDonald’s étterem, amelynek az üzemeltetését végezhetem. A most megnyíló egység a hálózatunk jövőbe mutató éttermi koncepciójával modernizálja, és még magasabb szintre emeli a Mekizés élményét. – mondta Ladiszlai-Pfeiffer Géza. „Kaposvári vagyok, itt élek a családommal, ezért különösen fontos a számomra, hogy az új étteremmel ne csak a vendégeket szolgáljuk ki magas szinten, de fontos közösségi ügyeket is támogassunk. Kollégáim és a magam nevében az étterem megnyitása alkalmából 1 000 000 forint értékű éttermi vendéglátást ajánlok fel a Somogy Megyei Gyermekvédelmi Központ és Területi Gyermekvédelmi Szakszolgálat részére”.
Az ország 94. Mekijében Ladiszlai-Pfeiffer Géza közel 70 munkatársat foglalkoztat, a főállású kollegák mellett 15 diáknak biztosít rugalmas munkabeosztással lehetőséget a tanulás melletti és a tanítási szünetek időszakában történő munkavégzésre.