Magasra tette a lécet a Gemius AdOcean
Az Indamedia-portfólió kiadványai 2021. február elsején álltak át, a Gemius AdOcean adserverre, hogy még inkább korszerű és innovatív megoldásokat kínálhassanak ügyfeleik számára. A cégcsoport zászlóshajó kiadványa, az Index esetében egy évvel korábban 31 százalékos hirdetéskiszolgálási veszteséget mértek. Az új adserverre való átállásnak köszönhetően azonban 2021. márciusára egyedülálló módon 6 százalékra csökkent ez az arány.*
Az elmúlt évben jelentős változás történt az Indexen AV tekintetében is, amely napi átlagban 41 százalékkal nőtt egy év alatt: míg 2020. februárban 5 154 503, addig 2021. márciusban már 7 245 644 AV-t mértek a vezető hírportál oldalain. Ennek fényében még nagyobb sikernek könyvelhető el a 6 százalékos kiszolgálási veszteség, hiszen jóval magasabb AV-érték mellett realizálódott.
„Izgalommal fogtunk közös munkába februárban első adserver partnerünkkel, az Indamedia-portfólió hirdetési helyeit értékesítő Indamedia Sales-szel. A mostani számok egyértelműen megmutatták, hogy együttműködésünk igazi siker. Reméljük, hogy a jövőben további ügyfelekkel tudunk majd együtt dolgozni, és hozzásegíteni őket hasonló eredményekhez” – mondta Vándor Attila, a Gemius AdOcean kizárólagos magyarországi forgalmazója, a Media Future Zrt. vezérigazgatója.