Új értékesítési igazgató az EST MEDIA-nál
A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett EST MEDIA Nyrt. (BÉT, ESTMEDIA) a mai napon Ádám Péter személyében új értékesítési igazgatót igazolt. Ádám Péter előző munkahelyén, a HVG Kiadó Zrt-nél ügynökségi és üzletfejlesztési csoportvezetőként dolgozott, korábban pedig a Sláger Rádió direkt értékesítési igazgatójaként szerzett értékes szakmai tapasztalatokat. Mostantól ő irányítja a cégcsoport jól ismert, stabil program kalauz márkáinak magyarországi reklám- és szponzorációs tevékenységét. Az új vezető alapvető feladata az értékesítési tevékenység megerősítése lesz, melyet részben a csapat átalakítása és újraépítése révén, részben a cégcsoport által gondozott multiplatform out-of-home médiaeszközök megfelelő piaci pozícionálásával ér majd el.
„Nagyszerű szakmai kihívás a Pesti Est és az EXIT magazin, valamint ezek különféle platformokon megjelenő változatai értékesítését irányítani. Egy nehéz piacon kell majd az új, megerősített értékesítő csapatnak helyt állnia, de szerencsére ehhez megfelelő hátteret adnak az évtizedes, bevezetett márkák és a cégcsoportban tulajdonosi és menedzsment szinten is jelenlévő nemzetközi szakmai tapasztalat. Feltett szándékom, hogy munkatársaimmal a multiplatform out-of-home média központú szemlélettel új irányt szabjunk és stabilan növekvő bevételeket hozzunk a cégnek.” – mondta el Ádám Péter, az EST MEDIA Nyrt. új értékesítési igazgatója.
„Alapos kiválasztási folyamat végére találtuk meg Pétert, akinek belépése a cégcsoportnál tavaly óta tartó reorganizáció folyamat egyik jelentős építő eseménye. Hosszú beszélgetéseink során meggyőződtünk arról, hogy hasonlóan látjuk a médiapiacot és azon belül a program kalauzok szűkebb területét. Harmonikus, gyümölcsöző munka veheti a mai nappal kezdetét és úgy hiszem, hogy a felfrissült magyar kereskedelmi tevékenységünk hamarosan jelentős hozzáadott értékkel fogja gazdagítani a román és bolgár piacainkat is.” – tette hozzá Pankotai Csaba, az EST MEDIA Nyrt. vezérigazgatója.