Az Emirates bővíti budapesti ügyfélszolgálati központját
A budapesti központ többek között regisztrálja az új és módosítja a meglévő foglalásokat, eleget tesz a törzsutasok foglalási kéréseinek, és naprakész információval látja el utasait. Az indulás óta az ügyfélszolgálati központ 3,5 millió nemzetközi hívást bonyolított. A megkeresések elsődlegesen Európából és Dél-Afrikából érkeznek, de érkeznek hívások a világ minden tájáról. A magyar ügyfélkapcsolati központ maga is „nemzetközi”, hiszen a többségében magyar munkatársak mellett számos további nemzetiség is képviselteti magát: spanyol, olasz, lengyel, cseh, tunéziai, venezuelai, portugál, indiai és argentin állampolgárok is dolgoznak a budapesti irodában.
Az Emirates munkatársai számára versenyképes juttatási csomagot biztosít, és vonzóak az utazási kedvezmények is, melyek a légitársaság hálózatán belül a repülőjegyekre válthatóak be. A magyar ügyfélkapcsolati csapat tagjai bejárják a világot. Kedvenc úti céljaik: Dubaj, Bali, Mauritius, Új-Zéland és a Maldív-szigetek. A repülőjegyek rugalmas feltételekkel foglalhatóak, és akár a családtagok számára is kérhetőek.
A nyitott pozíciókról, illetve a munkafeltételekről további információk az Emirates karrier oldalán érhetőek el: www.emiratesgroupcareers.com.
Dubaj újranyitását követően az Emirates folyamatosan bővítette hálózatát, így mára már 120 desztinációra repül, illetve októberig még több mint 20 további járatát indítja újra. A nemzetközi turizmus újraéledését jelzi, hogy az Emirates már a járvány előtti hálózatának 90 százalékára repül, utasszállító kapacitása pedig év végére elérheti a pandémia előtti szint 70 százalékát.