Bemutatkozunk Japánban
Tapasztalataik alapján a magyar termékeket jelentős érdeklődés kíséri a távol-keleti országban, ahol a magyar nagykövetséggel együttműködve üzletember-találkozót és élelmiszeripari szemináriumot is szerveztek magyar cégek és csaknem 80 külföldi beszerző számára. A Foodexre 100 négyzetméteres közösségi standdal érkezett az AMC fagyasztott zöldségeket, gyümölcsöket, mézet, kacsa- és libahúst, bort, szárított organikus zöldségport, sajtot, cukor- és gluténmentes gabonaszeletet, pálinkákat ajánlva az importőrök figyelmébe - írták.
A közlemény szerint a tokiói rendezvényt hosszas várakozás előzte meg, a covid-járvány miatt ugyanis 2019-ben tartották meg utoljára. A Foodex honlapja szerint akkor 60 ország és régió termékei mutatkoztak be a japán fővárosban. A péntekig tartó eseményen az AMC a magyar kiállítók mellett helyet biztosít az exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program számára is, amelynek digitális platformja már 219 magyar élelmiszeripari gyártó több mint 2 ezer termékét tartalmazza - tették hozzá.
Az AMC 14. alkalommal szervezett közösségi megjelenést magyar cégek számára a Foodexen. A részvételt azért tartották fontosnak, mert a kiállítás jó alkalom az ázsiai piacok megismerésére és meghódítására - olvasható az AMC honlapján.