Csatlakozott a BDO-hoz a legnagyobb hazai M&A tanácsadó
A CFI Hungary Zrt. a további fejlődés és a szinergia adta előnyök kölcsönös kiaknázásának érdekében csatlakozott a BDO Magyarországhoz. Az idén 15 éves vállalat nevet is változtat, és 2021. szeptember 1-től BDO Magyarország Pénzügyi Tanácsadó Zrt.-ként folytatja tevékenységét.
A BDO Global a legnagyobb lefedettséggel rendelkező, több országban piacvezető könyvvizsgáló hálózat. Tevékenységét 167 országban 1658 iroda, több mint 91 000 munkatárs és partner, valamint összesen 10 milliárd dollárt meghaladó éves forgalom fémjelzi. A BDO Magyarország több mint 200 embert foglalkoztatott eddig, 2020-ben csaknem 4 milliárd forintos bevételt realizált.
„Régóta figyelemmel kísérjük a CFI Hungary, mint az egyik legjelentősebb hazai M&A és pénzügyi tanácsadó munkáját, hiszen elismerésre méltó pozíciót vívtak ki maguknak a piacon. A cég partnereit és csapatát már több mint 10 éve ismerjük, kölcsönösen elismerjük és tiszteljük egymást. Büszkék vagyunk arra, hogy 2021. szeptember 1-től csatlakoznak a BDO Magyarországhoz.” ‒ mondta el az egyesülésről Gerendy Zoltán, a BDO Magyarország vezető partnere és ügyvezetője.
„Ez az együttműködés nagy előrelépés, értékes tudás érkezik a BDO-hoz. Mostantól teljesen integráltan tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket; vállalati pénzügyi tanácsadási szolgáltatásunk minden tekintetben felzárkózott könyvvizsgálati, adó, jogi, informatikai, valamint hotel és ingatlan üzletágaink mellé. A most csatlakozott 30 fős, dedikált csapattal minden adott ahhoz, hogy a BDO Magyarország a régió M&A központjává váljon.”
Fekete Márk a fentiekhez már a BDO Magyarország Pénzügyi Tanácsadó Zrt. ügyvezető partnereként tette hozzá: „Meglátásunk szerint a két társaság jól kiegészíti egymás munkáját. A BDO Magyarország tagjaként a meglévő és új ügyfeleinket a korábban megszokott magas színvonalon, ugyanakkor még professzionálisabb és erősebb szakmai háttérrel tudjuk a jövőben kiszolgálni. Biztosak vagyunk benne, hogy egy ennyire erős és hatékony nemzetközi hálózat támogatásával még eredményesebbek és sikeresebbek leszünk a piacon. Emellett természetesen nem mondunk le a személyes és személyre szabott ügyfélkezelés jól bevált gyakorlatáról, az integrációból pedig nemcsak a meglévő, hanem jövőbeni ügyfeleink is profitálni fognak.”