Együttműködés a MagNet Bankkal
2022-től a MagNet Bank az online marketingre nagyobb hangsúlyt helyez, melynek a hirdetések hatékonyságában is meg kell mutatkoznia. Ezt folyamatos és alkalmi PPC kampányok futtatásával, a kampánycélok szoros monitorozásával tervezi elérni. Az elsődleges üzleti célok közé természetesen a számlanyitások és a pénzügyi termékek értékesítései sorolhatóak - mindez MagNet filozófiájával összhangban teljesítve.
„Az elmúlt 25 évben, az egyetlen hazai, értékalapú, közösségi bankként sok olyan, lakossági, vállalati és civil ügyfelünket sikerült megszólítanunk, akik számára a MagNet Közösség által képviselt értékek fontosak” – mondta el Kincses Andrea, a MagNet Bank megbízott marketingvezetője. Kérésünkre megosztott gondolataiból viszont az is kiderült, hogy ez a típusú értékajánlat, a folyamatosan növekvő médiazajban esetenként a Bank stabil és versenyképes pénzügyi szolgáltatásaira fókuszáló üzeneteit hajlamos volt elnyomni. „Ennek a helyzetnek a kiegyensúlyozása, és a márka által képviseltek következetesebb logika mentén megvalósuló kommunikációja érdekében döntött a Bank az idei évben egy erőteljesebb, stratégiai alapokon nyugvó online jelenlét kiépítése mellett, melyhez a HD marketing kiváló partnernek bizonyult.” – erősítette meg Andrea.
A MagNet Bank és a HD marketing idei, első kapcsolatfelvételekor jelzett célok teljesülni látszanak, nem csak a számok, de az együttműködés egyéb frontjain is.
Nagy Viktória, a marketing terület projektmenedzsere ezt a következőkkel egészítette ki: „Korábbi munkaköreimben többször, több szerepben volt szerencsém a HD csapatával dolgozni, így amikor felmerült annak a lehetősége, hogy ügynökségi támogatást keressünk az online szerepvállalásunk koncepciójának szakmai kialakítása, megvalósítása majd folyamatos optimalizálása támogatására, tapasztalataim alapján egyértelmű volt számomra, hogy mindezt a HD szakmai csapatával tudnánk a legjobban elképzelni.”