Indul a Spar és a K&H Hungaricool termékversenye
Közleményük szerint fontos szempont a magas minőség, de vizsgálják a termék egyéb tulajdonságait, például érdekességét, különlegességét, egészségtudatosságát, illetve azt, hogy mennyire piacképes a benevezett áru.
A termékverseny célja, hogy támogassák a magyar kistermelőket, együttműködési lehetőséget kínáljanak azoknak a családi cégeknek, egyéni vállalkozóknak, akik megfelelnek a feltételeknek. A győztesek eredeti ízkombinációjú, ötletes élelmiszer-, vagy non-food termékekkel kerülhetnek a Spar üzleteinek és webshopjának kínálatába. Az eddigi három Hungaricool eredményeképpen 26 győztes beszállító összesen több mint száz termékcikkel van jelen az áruházlánc polcain - jelezték. A program részeként a Spar Beszállítói Akadémián folyamatos mentorálással segítik a nyerteseket a minőségügyi, marketing és logisztikai folyamatok terén.
A K&H a Hungaricool 2022/23-as, 4. évadában pénzügyi tanácsadóként támogatja a termékverseny pályázóit. A pénzintézet a nyerteseket személyre szabott pénzügyi tanácsadással és finanszírozással is segíti.
A tájékoztatás szerint tejek, tejtermékek, fagyasztott készítmények, zsírok és olajok, feldolgozott vagy szárított zöldségek, gyümölcsök, édességek, gabonafélék, hús-, sütő-, és tojástermékek, sók, fűszerek, levesek, szószok, mártások, saláták, szendvicskrémek, biotermékek, speciális élelmiszerek, bébiételek, kényelmi ételek, élelmiszer-adalékok, italok és állateledelek kategóriacsoportban várják a kihívásra jelentkezőket. A korábbi három versenyen csaknem félezer induló mutatta be termékeit, a legtöbben italokkal, kávékkal, lekvárokkal, reform-élelmiszerekkel neveztek. Az eddigi tapasztalatok szerint egyre több egészségtudatos, "minden-mentes", termék jelenik meg a pályázatokban, ugyanakkor hagyományos ételekkel is sokan jelentkeznek - ismertették a közleményben.