Jövőre átalakítja a személyes értékesítési hálózatát a Kincstár
A közlemény szerint a lépés oka, hogy egyre népszerűbbek a Kincstár online szolgáltatásai. A náluk értékpapírszámlát vezető több mint 1 millió állampolgár a befektetési tranzakciók 80 százalékát már a WebKincstár és a MobilKincstár felületén kezdeményezi. Az új ügyfelek 60 százaléka is online nyitja meg kincstári értékpapírszámláját. A Kincstár értékesítési pontjain 2022-höz képest idén egyharmadával kevesebb befektetési tranzakciót kezdeményeztek személyesen az ügyfelek.
A Kincstár elmúlt évi fejlesztései lehetővé teszik az egyszerűbb, gyorsabb online ügyintézést az állampapír-forgalmazásban, amelyekkel piacvezető a pénzügyi befektetői piacon
- tették hozzá.
2025. január 2-tól a következő településeken váltják fel a posták a kincstári értékesítési pontokat: Ajka, Baja, Balassagyarmat, Berettyóújfalu, Budaörs, Budapest (Harrer Pál u. 9-11., Pesti út 163., Üllői út 445.) Cegléd, Dombóvár, Dunakeszi, Dunaújváros, Érd, Esztergom, Fonyód, Gödöllő, Gyöngyös, Gyula, Hajdúnánás, Hajdúszoboszló, Hatvan, Hódmezővásárhely, Jászberény, Kapuvár, Kazincbarcika, Keszthely, Kiskunhalas, Kisvárda, Komárom, Körmend, Makó, Mátészalka, Mezőkövesd, Mohács, Monor, Mosonmagyaróvár, Nagykanizsa, Orosháza, Paks, Pápa, Pásztó, Pilisvörösvár, Sárvár, Sátoraljaújhely, Siófok, Sopron, Szentendre, Szigetszentmiklós, Tamási, Tata, Vác, Várpalota és Veresegyház.
A Kincstár további ügyfélszolgálatait a személyes ügyintézést választó ügyfelek a jövőben is a hét bármely munkanapján igénybe vehetik, részletes információt a Kincstár holnapján tettek közzé.