Nőtt a Hermés negyedéves bevétele
A cég honlapjára felkerült adatok szerint a bevétel 17 százalékkal, 3,805 milliárd euróra emelkedett az idei első negyedévben, felülmúlta az elemzői várakozások átlagában szereplő 13 százalékot.
A cég szempontjából valamennyi fontos térségben és országban nőtt a bevétele az első negyedévben. A legjelentősebb bevételnövekedés Európában volt, 13,9 százalékos, 757 millió euróra. Ezen belül Franciaországban 14,3 százalékos bővülést könyvelt el a Hermés, 312 millió euróra.
A cég értékesítése Japánban 10,8 százalékkal, 357 millió euróra, az ázsiai és csendes-óceáni térség egészében (Japánt nem számítva) 8,9 százalékkal, 1,920 milliárd euróra nőtt.
Az amerikai kontinensen az értékesítésből származó bevétel 10,3 százalékkal, 614 millió euróra emelkedett.
A bőrtermékek és lószerszámok eladásából származó bevétel 15,5 százalékkal 1,628 milliárd euróra, a konfekció és kiegészítők eladása 11,7 százalékkal, 1,061 milliárd euróra, a selyem és textilüzletág bevétele 3,4 százalékkal, 242 millió euróra, a parfüm és szépségápolási cikkeké 3 százalékkal, 130 millió euróra, a karóráké 0,1 százalékkal, 166 millió euróra, az ékszereket és háztartási cikkeket magába foglaló ágazaté pedig 20 százalékkal, 505 milliárd euróra emelkedett az idei első három hónapban.