SEO szakértőre van szükséged? Jó helyen jársz!
A keresőoptimalizálás hosszú távon hoz eredményt, ezért is igényel tapasztalatot, szakértelmet. Pénzügyi szempontból is jobban jársz, ha szakértőre bízod a keresőoptimalizálást. Szeretnéd, hogy a weboldalad a Google első oldalára kerüljön? Ha igen, akkor mindenképp olvass tovább!
Mi fán terem a SEO?
A SEO egy mozaikszó (Search Engine Optimization), amely az online marketing része. Célja, hogy a weboldalad a keresőmotorok találati listáján a lehető legjobb pozícióban jelenjen meg. Minél jobb a honlapod pozíciója, annál nagyobb lesz a látogatószám, a SearchBar szakértője pedig ebben biztosan a segítségedre lesz.
A SEO az oldaladra viszi a látogatókat, hozzásegíti a honlapot az eredmények javításához. A Google több száz algoritmus alapján választja ki a találati lista helyezéseit, ebben a folyamatban kell minél jobban szerepelni.
A SEO hosszú távú stratégia, eredményei nem azonnal jelentkeznek, hiszen folyamatos munkát igényel. Sok esetben türelmesnek kell lenni, mert a nagyobb keresésű kulcsszavak több hónap után érik el a várt sikert, amely tartós, szemben a fizetett hirdetésekkel, melyek csak a kampány idején hoznak eredményt.
A keresőoptimalizálás segít abban, hogy weboldalad értékes forgalmat és látogatókat kapjon. Azért kattintanak a weboldaladra a látogatók, mert a Te oldalad a legmegfelelőbb az adott keresésre. Az év minden napján, folyamatosan generálja a forgalmat az oldaladra, állandóan jelen vagy a Google keresőjében. A keresőoptimalizálási munkát három részre szokták osztani: technikai SEO, On-page SEO, Off-page SEO. Nézzük, mit érdemes tudni róluk.
Technikai SEO
Első lépésben érdemes a technikai SEO-t ellenőrizni. A weboldal technikai tulajdonságai tartoznak ide, úgy, mint a felépítése, a reszponzivitása, a sebessége, valamint az, hogy felhasználó- és mobilbarát-e.
On-page SEO
Az On-page SEO az oldalon belüli változtatások végrehajtását jelenti, melynek célja, hogy minél jobb pozícióba kerüljön a weboldalad. Az algoritmusok folyamatosan változnak, annak érdekében, hogy a keresésnek megfelelő találati listát adjanak a keresésre. A keresőoptimalizálási irányelveket betartva nő a felhasználói élmény is.
Off-page SEO
Az Off-page keresőoptimalizálás kategóriába soroljuk azokat a tevékenységeket, melyeket nem a saját weboldalunkon végzünk, azonban hatással vannak az oldalunk helyezésére. Jellemzően más oldalakról, az oldalunkra mutató új linkek menedzselését foglalja magába.
A kitartó, hosszú távú keresőoptimalizálás meghozza a gyümölcsét. Talán nem merészség kijelenteni, hogy SEO nélkül ma már nem marad életképes egy weboldal. Csak magadból indulj ki, ha keresel egy terméket, szolgáltatást, információt: hol keresed? A Google-t nyitod meg, igaz?