30 percen belüli pénzvisszatérítést vezet be az eMAG és a Mastercard
A gyors visszatérítés bevezetésével tovább bővülnek az eMAG-on elérhető fizetéssel kapcsolatos szolgáltatások, ezzel pedig még jobb ügyfélélményt biztosítanak vásárlóik számára. Az új fejlesztésnek köszönhetően abban az esetben, ha a vásárlást mentett kártyás fizetéssel rendeztük, de később valamilyen okból meggondoltuk magunkat vagy visszaküldjük a terméket, annak ára a befogadástól számított 30 percen belül újra a kártyánkon lesz. A szolgáltatás technológiai hátterét a Mastercard Send biztosítja, amely világszerte számos népszerű pénzküldési szolgáltatás mögött megtalálható.
„Nagy öröm számunkra, hogy az eMAG-ban egy olyan partnerre találtunk, akikkel évek óta hasonló, innovatív fejlesztéseken dolgozhatunk és immáron stratégiai együttműködésről beszélhetünk. A gyors visszatérítés olyan megoldás, amely komoly lökést és versenyelőnyt adhat egy webshop számára” – mondta az új szolgáltatás kapcsán Szetnics László, a Mastercard üzletfejlesztési igazgatója.
„Az eMAG-nál fontos számunkra, hogy ügyfeleink számára időt megtakarító, új megoldásokat vezessünk be. Mivel az eMAG-nál az utóbbi egy évben jelentősen megnőtt a személyes felpróbálást igénylő termékek, így ruhaneműk, lábbelik forgalma, ebből adódóan a korábbinál többen küldenek vissza például nem megfelelő méretűnek bizonyult termékeket. A gyors visszatérítés bevezetése tovább segíthet bennünket abban, hogy újabb termékcsoportokat tegyünk népszerűvé az online vásárlók körében is” – mondta Sain Adrienn, az eMAG pénzügyi szolgáltatásokért felelős képviselője.
Mennyire vagy spórolós? ITT megnézheted!
A Mastercard Send technológia új, innovatív pénzügyi szolgáltatások piaci bevezetése előtt nyitotta meg az utat. Segítségével Magyarországon is hatékonyabbá, kényelmesebbé vált a kereskedőtől a kártyabirtokos felé történő azonnali pénzáramlás. Segítségével a gyors visszatérítés mellett olyan, korábban nehézkes folyamatok egyszerűsíthetők, mint például a biztosítói kifizetések közvetlenül a biztosított kártyájára, vagy a korábban rendszeresen készpénzben visszaadott betétdíjak és letétek kártyára történő visszaküldése. Ide tartozhatnak továbbá a lojalitásprogramok pénzküldései, a szabadúszó munka bérkifizetése, vagy akár a boltban történő készpénzbefizetés is a vásárló bankszámlájára.
A magas ügyfélélmény egyre fontosabb a fogyasztók számára, ez derült ki a Mastercard által támogatott Fizetési Élmény Riportból is. A tanulmányból megtudhatjuk, hogy 10 vásárlóból már 9 hagyott félbe fizetést a célegyenesben, vagyis amikor a termék már a kosarában volt, de azt is, hogy nincs olyan élethelyzet, amikor ne vásárolnánk: az ágyban, biciklizés közben de a wc-n ülve is a webshopokon lógunk. Éppen ezért kritikus, hogy az okostelefonon is zökkenőmentes legyen a vásárlás teljes folyamata, a belépéstől egészen a fizetésig. Az eMAG-on elérhető új megoldás ennek irányába tesz újabb fontos lépést.