345 millió forint gyűlt össze a közmédia jótékonysági akcióján
A közmédia adománygyűjtő akciójával idén a Baptista Szeretetszolgálat munkáját, az általuk fenntartott törökbálinti Tábitha Gyermekhospice Ház működését és egy új hospice ház építését támogatja.
A közmédia 2012-ben szervezte meg először a Jónak lenni jó! karitatív kampányt, azóta minden évben támogat egy jótékony célt.
Altorjai Anita, a Duna Médiaszolgáltató Zrt. vezérigazgatója a műsorban kiemelte: az intézmény feladata a közszolgálat. "Ennél nemesebb feladat, mint a Jónak lenni jó!, azt hiszem, közszolgálat címén nem nagyon végezhető" - fogalmazott.
Felidézte, hogy az elmúlt 13 év alatt nagyon sok mindenkit támogattak, köztük az árvízkárosultakat, a Covid-árvákat, a koraszülött gyermekeket, a különböző szeretetszolgálatok munkáját, igyekeztek segíteni mindenkinek. Ez egy igazi közszolgálati feladat - hangsúlyozta.
"Idén nagyon jól teljesítettünk, hála mindenkinek, aki velünk együtt felépítette a hidat a Tábitha-ház, a nézők és az adakozók között" - mondta, kiemelve: 345 millió forintnál tart a gyűjtés, és az összeg még tovább fog emelkedni. "Elmondható, hogy a leendő új Tábitha-háznak az első szintjét, ha csak képletesen is, de felépítettük" - fogalmazott.
A Tábitha-ház, amelynek májusban tették le az alapjait, állami segítséggel fog felépülni - mondta, hangsúlyozva, hogy a Baptista Szeretetszolgálat az elmúlt évtizedekben sokat segített a rászorulókon, éljenek bárhol a világban. A Tábitha-ház egy olyan misszió, amely egyedülálló Európában, és feladatot ró ránk is. Erkölcsi kötelességünk is, hogy ha lehet, segítsünk - mutatott rá. Az adakozókat méltatva kiemelte: nagyon sokaknak szívét-lelkét megnyitotta az idei kampány. Ekkora összeg eddig még soha nem gyűlt össze - hangsúlyozta.
A közmédia kampányáról szólva kiemelte: az elmúlt 13 alkalom bebizonyította, hogy mindenki önként, szívesen áll az ügy mellé, dolgozzon bármelyik területén a közszolgálatnak, tévében, rádióban vagy a klaviatúra mellett írva a cikkeket.