Digitális Biztosító DJP-partner-védjegyet nyert az Allianz Hungária
A hazai biztosítói piacon az Allianz Hungária az elsők között vezette be azokat a digitális technológiákat, amelyek egyszerűbbé, kényelmessebbé, gyorsabbá és nem utolsó sorban papírmentessé teszik az ügyintézést, valamint az értékesítési folyamatokat. Az Allianz ügyfelei – a biztosításkötéstől kezdve, a kárügyintézésen át a szerződés- és dokumentum kezelésig – számos, folyamatosan bővülő lehetőség közül választhatnak, így egyszerűbben és gyorsabban intézhetik ügyeiket. Az ügyfelek ajánlatot kérhetnek és kiszámolhatják lakás-, gépjármű- vagyutasbiztosításuk díját, szerződésüket pedig a nap bármely szakában megköthetik online.
Magyarországon elsőként az Allianz Hungária vezetett be olyan mobilalkalmazást, amely az életbiztosítások esetében mesterséges intelligencia segítségével végzi el a szigorú jogszabályi előírások szerinti ügyfél-átvilágítást. Így az életbiztosítási szerződés megkötéséhez és a későbbi ügyintézéshez nem szükséges már személyes találkozó, a My Allianz Tokennel mindent elvégezhetnek az ügyfelek otthonról, könnyen és kényelmesen, digitálisan. Az életbiztosítási szerződések nagy része többszereplős, ezzel a megoldással minden érintett azonosítani tudja magát, és mindenki digitálisan alá tudja írni a szerződést.
Az Allianz ügyfeleinek arra is lehetőségük van, hogy online jelentsék be kárukat, amennyiben lakás- vagy gépjármű-biztosításukkal kapcsolatos káresemény történik. Sőt, az elektronikus ügyintézés azt is lehetővé teszi, hogy a kárbejelentéshez – akár utólag is – dokumentumokat és fényképeket csatoljanak, mindezt pedig akár mobiltelefonjukról is megtehetik, kötöttségek nélkül. Lakás- és gépjármű-biztosítások esetén lehetőség van a kárszemlét élő videós online kárfelvétellel elvégezni, így a szakértővel sem kell személyesen találkozni. A kárfelvételre akár a kárbejelentéstől számított 2 órán belül sor kerülhet, megegyezés esetén pedig akár 24 órán belül megtörténhet az kifizetés.
Az online kárstátuszkövető alkalmazás a lakás- és gépjármű-kárrendezés még egyszerűbb és kényelmesebb nyomon követését teszi lehetővé, mindössze négy lépésben. A kár aktuális státuszának változásáról az Allianz Hungária Zrt. ügyfelei e-mailben vagy sms-ben értesülnek.
Az Allianz Ügyfélportálon keresztül az ügyfeleknek lehetőségük van kivétel nélkül mindent elintézni: kezelhetik vagy módosíthatják szerződéseiket, rendezhetik a biztosítási díjaikat, itt nézhetik meg a biztosítással kapcsolatos üzeneteiket és egyéni dokumentumaikat is, illetve online igényelhetnek dokumentummásolatot kötvényeikről.
„A Digitális Jólét Pénzügyi Védjegy-program és az Allianz célja is az, hogy megbízhatóságot sugározzon a privát és vállalati ügyfelek irányába. A Digitális Biztosító DJP-partner-védjegy egy újabb biztosítékot jelent ügyfeleinknek, hogy bizalommal használják, és éljenek digitális szolgáltatásainkkal. Az Allianz Hungáriánál mindannyian azért dolgozunk, hogy ügyfeleink érezzék, hogy a folyamatosan megújuló, digitális megoldásainkkal és termékeinkkel gondoskodunk róluk és a jövőjükről” – hangsúlyozta Dorn Gabriella az Allianz Hungária marketing és kommunikációs vezetője a védjegy kiérdemlésével kapcsolatban.