Hagyd, hogy lenyomozzanak az interneten!

A HR-esek minden alkalommal utánanéznek az álláshirdetésre jelentkezőknek a közösségi oldalakon, ezért érdemes úgy kialakítani a profilunkat, hogy az pozitív képet fessen rólunk. A legfontosabb az, hogy átjöjjön, az illető tényleg szenvedélyesen szereti azt, amit csinál. A személyes márkaépítést napjainkban karrierépítésre is lehet használni, ugyanis rengeteget nyom a latba, hogy a (leendő) munkaadó mit lát rólunk az interneten.

Hagyd, hogy lenyomozzanak az interneten!

A közösségi oldalak rendkívül sok mindent elárulnak rólunk, és manapság erre nemcsak az ismerőseink, hanem a potenciális munkaadók is hatványozottan odafigyelnek. Egy előnytelen profil miatt akár egy állást is elveszíthetünk, de fordított esetben hatalmas előnyre is szert tehetünk a vetélytársakkal szemben.

Csábi Boróka, a Te vagy a brand alapítója felhívta rá a figyelmet, hogy a HR-esek is utánanéznek mindenkinek a közösségi médiában, a Linkedin-profilokat például nagyon alaposan megnézik és az összes információt elolvassák rajta.

„Minden apró dolog hozzáadhat egy kicsit ahhoz, milyen képet festünk magunkról. Az álláskeresésnél többnyire ellenőrzik a Facebookot és az Instagramot is, hogy nincs-e az illetőről kompromitáló poszt, szélsőséges nézeteket vall-e, esetleg iszákos-e. Ilyen módon akár hazugságokon is rajtakaphatják. Mindazonáltal az sem jó, ha valaki túl sokat büszkélkedik, mert visszásan hathat” – magyarázta a személyes márkaszakértő.

A legfontosabb mégis az, hogy átjöjjön a profil alapján, a jelentkező tényleg szenvedélyesen szereti, amit csinál.

„A Te vagy a brand képzéseimen mindig megkérem a résztvevőket, tegye fel a kezét, aki egy fontosabb találkozó előtt utánanézett már másoknak. Eddig mindig mindenki feltette a kezét. A kérdésre azért van szükség, mert a legtöbbeknek talán eszébe sem jut, hogy talán őt is lenyomozzák. De ha erre valaki tudatosan épít, akkor profitálhat is belőle” – mondta.

Mint fogalmazott, ezt már a magas körökből érkező ügyfelei is felismerték. Vezérigazgatók is azért építenek személyes márkát, hogy a karrierjüket előrébb vigyék. Ők pontosan tudják, hogy mindenki figyeli a közösségi médiát, és rengeteget számít, mit látnak róluk.

Csábi Boróka azt tanácsolja, hogy akinek fontosa karrierépítés, hozza ezzel összhangba a közösségi média kommunikációját is. Engedje meg, hogy esetleges jövőbeli munkaadói "leinformálhassák" a közösségi médián azzal, hogy tudatosan posztol.

„Bátrán töltsük ki teljesen a profilunkat, ne egy virágcsokrot, hanem egy rendes portréfotót mutassunk magunkró., Az interneten ugyanúgy számít az első benyomás, mint a személyes találkozáskor. Ha valaki például kisbetűvel írja a nevét, helytelenül fogalmaz, az igénytelenséget sugároz” – értékelt.

A személyes márkaszakértő kiemelte, hogy tudatosítsuk magunkban, hogy nemcsak a barátaink látják a bejegyzéseinket, hanem mindenki, aki rákeres a nevünkre. Ezért kétszer is gondoljuk meg, hogy a céljainkra milyen hatással lehet egy adott megosztás.


KALKULÁTORUNKKAL (csak kattints rá) MOST KISZÁMOLHATOD, HOGY:

- Mekkora az agyad a magyar átlaghoz képest?

Mekkora lenne az ideális vérnyomásod?

Mennyi pénzt kellene keresned, ha rendesen megfizetnék a tudásodat?

Hozzászólások

2021-től a szakképzésben és a felnőttképzésben is igényelhető diákhitel

Jövő áprilistól a szakképzésben és a felnőttképzésben is igényelhető diákhitel - közölte az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) szombaton az MTI-vel.
2020. 08. 08. 20:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Idén online rendezik meg a Formula Student versenyt

A koronavírus-járvány miatt idén először online formában rendezik a Formula Student konstrukciós versenyt a győri Széchenyi István Egyetem főszervezésében, amelyen 15 ország 45 csapatának mérnökhallgatói vesznek részt - mondta az innovációs és technológiai miniszter pénteken a szombati döntőt ismertető sajtótájékoztatón.
2020. 08. 08. 18:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Így alakul az ipari termelés - ábrán mutatjuk!

termelői volumenindex, előző év azonos időszaka egyenlő 100,
2020. 08. 08. 16:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Kezdődik a parlagfűszezon

Kezdődik a parlagfűszezon - hívta fel a figyelmet a Nemzeti Népegészségügyi Központ (NNK) szombaton a Facebook-oldalán.
2020. 08. 08. 13:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Megkezdődött a szüret

A legkorábbi érésű szőlőfajta, a Csabagyöngye szedésével szombaton megkezdődött a szüret Magyarországon - mondta a Varga Pincészet Kft. társtulajdonos-ügyvezetője a Somogy megyei Ordacsehiben.
2020. 08. 08. 12:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Vasárnap éjfélig lehet jelentkezni a pótfelvételire

Még egy napig, vasárnap éjfélig lehet jelentkezni a pótfelvételi eljárásban meghirdetett, szeptemberben induló felsőoktatási képzésekre.
2020. 08. 08. 11:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Bővíti termelési kapacitását és telephelyét a szegedi Florin Zrt.

Uniós és hazai támogatással, több mint 716 millió forintos beruházással bővíti termelési kapacitását és szegedi telephelyét a vegyipari termékeket előállító Florin Zrt. - tájékoztatta a cég az MTI-t.
2020. 08. 08. 10:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Magas a levegő ózontartalma

Ismét magas az ózon koncentrációja a levegőben - írta pénteken a tisztifőorvosi Facebook-oldal.
2020. 08. 08. 09:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Megmaradhat a home office és a csökkentett munkaidő a kkv-k körében

A gazdaság részleges újraéledésével a cégek várakozásai is javultak az idei évre, ugyanis a K&H júniusi felmérése alapján a hazai kis- és középvállalkozások közel fele optimista saját helyzetét tekintve. Mivel a vírus miatt bevezetett intézkedések – mint például a csökkentett munkaidő és a home office – sok vállalkozás esetében hatékonynak bizonyultak, így ezek megmaradhatnak a jövőben is.
2020. 08. 08. 05:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Ez az oltás befolyásolhatja a Covid-19 tüneteit!

A BCG-oltás befolyásolhatja a Covid-19 tüneteit egy önkéntesekkel végzett új holland kutatás eredményei szerint.
2020. 08. 08. 03:00
Megosztás:
Hozzászólások:

A strandokra menekülnek a magyarok?

Mindenhol jó, de a legjobb a vízparton - már ha ilyen meleg van. Egyetértenek ezzel hazánk országjárói is, ugyanis az utóbbi időben számottevő növekedés figyelhető meg a magyarországi fürdő élménypontok látogatottságában. A „magyar tenger” mellett Görögország és Horvátország partjai a legtöbbet említett turisztikai célpontok az utazási tervekben és a közösségi média csevegésekben – derült ki a Lounge Group eheti elemzéséből.
2020. 08. 08. 02:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Egyre többfelé várható hőség

Kelet felől emelkedve az országban egyre nagyobb területen haladja meg a napi középhőmérséklet a 25 Celsius-fokot, nagyvárosokban akár a 27 Celsius-fokot is - közölte az Országos Meteorológiai Szolgálat pénteken az MTI-vel.
2020. 08. 08. 01:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Tapasztalt jogi szakértővel erősödött az OTT-ONE Felügyelő- és Audit Bizottsága

Dr. Fábián Ábel Balázs személyében tapasztalt jogi szakemberrel erősítette meg Felügyelő- és Audit Bizottságát az OTT-ONE Nyrt. a társaság mai napon megtartott rendkívüli közgyűlésének döntése nyomán. A közel másfél évtizedes szakmai múlttal rendelkező, korábban a Szerencsejáték Zrt. jogi igazgatóhelyetteseként tevékenykedő szakértő Prof. dr. Nemeskéri Zsolttal és dr. Szabó-Kovács Rékával tölti be a rá ruházott tisztséget.
2020. 08. 07. 23:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Csökkenti a friss sertéshús árát a Lidl

A Lidl Magyarország tartósan csökkenti a friss magyar sertéshús fogyasztói árát. Az árcsökkentés közel 20 terméket érint, a mérséklés mértéke kilogrammonként akár 150 forintot is jelenthet, átlagosan pedig eléri a 100 forintot. Az áruházlánc célja, a kiváló minőségű hazai sertéshúsok népszerűsítése, a megnövekedett kereslet révén a hazai termelői szektor támogatása.
2020. 08. 07. 18:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Az Allianz digitális megoldásai gyors és hatékony ügyintézést kínálnak

A hazai biztosítói piacon az Allianz Hungária az elsők között vezette be azokat a digitális technológiákat, amelyek egyszerűbbé, kényelmessebbé, gyorsabbá, és nem utolsó sorban papírmentessé teszik az ügyintézést, valamint az értékesítési folyamatokat. A vállalat ügyfeleinek ma már mintegy hatvan százaléka online intézi biztosítási ügyeit, és egyre többen választják az online biztosításkötés lehetőségét. Az Allianz utas-, lakás- és gépjármű-biztosításait követően, néhány hónapja az életbiztosítások szerződéskötési folyamatai is teljes mértékben digitálissá – ezáltal érintés- és papírmentessé – váltak.
2020. 08. 07. 16:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Tovább fejlesztik a KRÉTA oktatási rendszert

Tovább fejleszti a kormány a KRÉTA oktatási rendszert a digitális oktatás hatékonyabb támogatása érdekében - közölte az Emberi Erőforrások Minisztériumának parlamenti államtitkára.
2020. 08. 07. 13:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Belép a belföldi utasbiztosítási piacra az Europ Assistance Magyarország

Egyedülálló, a belföldi nyaralás közben előforduló egészégügyi, a gépjárművel, kapcsolatos problémákra, sőt, az otthon maradt családtagokra és a lakásra is vonatkozó komplex, egy hónapra is megköthető biztosítással lépett piacra az Europ Assistance Magyarország. A cég tavaly 256 ezer esetben sietett bajba jutott ügyfelei segítségére – áll az Europ Assistance Magyarország (EA Magyarország) pénteki bejelentésében.
2020. 08. 07. 12:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Csökkent a magyarok cégalapítási kedve

Másfél százalékkal csökkent a cégek, 14,7 százalékkal a cégalapítások száma, miközben közel 40 százalékkal nőtt a végelszámolásoké az idei első felében az egy évvel korábbi értékekhez képest - derül ki a Bisnode cégcsoport 2020 június végi adataiból.
2020. 08. 07. 11:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Nyereséges maradt a PannErgy Nyrt.

A PannErgy Nyrt. 3,197 milliárd forint árbevételt ért el az idei első félévben a tavalyi hasonló időszak 3,121 milliárd forintja után, ugyanakkor konszolidált nettó nyeresége csak 93 millió forint lett az egy évvel korábbi 603 millió forintot követően - derül ki a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján csütörtökön közzétett első féléves beszámolóból.
2020. 08. 07. 09:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Örökre megváltoznak a vásárlási szokásaink

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából. A krízist követően a vevők egy meghatározó része visszatérne a megszokott életviteléhez, azonban ők se bíznak abban, hogy ez maradéktalanul megvalósulhat. Az átformálódó igények miatt a cégeknek újra kell gondolniuk szolgáltatásaikat.
2020. 08. 07. 07:00
Megosztás:
Hozzászólások: