Hétfőtől újranyitja ügyfélszolgálati irodáit a NÚSZ Zrt.
A NÚSZ Zrt. mindent megtesz az ügyfelek és a társaság dolgozói egészségének megőrzése érdekében. Ennek megfelelően az ügyfélszolgálati irodákban – azok méretétől függően – egyszerre egy vagy két ügyfél tartózkodhat. Az ügyféltérben mindenki számára – védettségi igazolvány birtokában is – kötelező az orrot és a szájat eltakaró maszk viselése és a belépést követően a kihelyezett kézfertőtlenítő használata. A társaság arra kéri ügyfeleit, hogy figyeljenek a várakozás közben is a legalább másfél méteres védőtávolság betartására, az ügyfélszolgálatokra lehetőség szerint kísérő nélkül érkezzenek, és készpénz helyett a bankkártyával vagy a mobiltelefonnal történő fizetést részesítsék előnyben. Betegen, lázas állapotban ne keressék fel az irodákat. A NÚSZ Zrt. ügyfélszolgálati irodáiban a biztonságos ügyintézés feltételeinek biztosítása érdekében rendszeresen végeztet fertőtlenítést.
A NÚSZ Zrt. ügyfélszolgálatainak újranyitásától, 2021. április 19-től kezdve a társaság ügyfélszolgálati szolgáltatásai közül – a normál esetben megszokott ügyintézési módnak megfelelően – a pótdíjmaximalizálás vagy a részletfizetés továbbra is kérhető e-mail-en.
A NÚSZ Zrt. felhívja ügyfelei figyelmét, hogy az M3-as autópálya mentén, a Szilas pihenőben (M3-as autópálya 12-es km, jobb pályaoldal, Budapest felől) lévő ügyfélszolgálati irodája – a rugalmasabb ügyintézés érdekében – minden nap 6-21 óráig tart nyitva.
Társaságunk 19 ügyfélszolgálati irodájának elérhetőségéről és nyitvatartásáról nemzetiutdij.hu oldalunkon található információ.
Ügyfeleink a megszokott időintervallumban fordulhatnak a NÚSZ Zrt. telefonos ügyfélszolgálatához: munkatársaink magyar nyelven 0-24 órában, angol nyelven minden nap, német nyelven hétköznap 8-16 óráig fogadják a hívásokat a +36 (36) 587-500 telefonszámon.