Kétszámjegyű növekedést tervez a Signal Biztosító
A Signal piaci részesedése jelenleg 1,6 százalék. A növekedés súlypontjai: a kis- és közepes vállalkozások komplett kiszolgálása, a lakosság körében pedig a felső-középosztály megnyerése - tette hozzá az elnök-vezérigazgató. Ami pedig a biztosítási termékeket illeti: az autóbiztosításban a kötelező és a casco biztosítás együttes megkötésére törekszenek, és a lakásbiztosításban is a minden kockázatot felvállaló termékkel állnak elő.
Nagy reményeket fűznek a betegbiztosítás adómentessé tételéhez, mivel anyacégük nagy tapasztalattal bír ezen a területen. Nemrégiben a román Signal leányvállalat egy ötezer fős céggel kötött öt évre szóló egészségbiztosítást, és járóbeteg-rendelőt épített a gyári alkalmazottak kiszolgálására. Az idén a kgfb-díjbevételt 25 százalékkal tudták növelni, miközben a piac csaknem ennyivel kevesebb bevételhez jutott.
Az idei kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) kampányban megőrizték pozíciójukat. A casco-díjbevétel szintén negyedével nőtt az idén. A Signal az autóbiztosításoknál a 35 év feletti, közepes méretű városokban élőkre koncentrál. A flottabiztosításoknál pedig a célcsoportjukba az olyan, 25-nél kevesebbet járművet tartó cégek tartoznak, amelyek nem fuvarozó vállalkozások. (MTI)