Kiemelkedő digitális biztosító védjegyet kapott a K&H
A 2015 óta működő Digitális Jólét Program egyik leglényegesebb célkitűzése, hogy az állam működését, valamint a társadalom és a gazdaság minden területét érintő digitális ökoszisztémát hozzon létre. A 2020 novemberében indult védjegy-program felhívja az ügyfelek figyelmét a kiemelkedő digitális szolgáltatásokat nyújtó társaságokra, a védjegy pedig minőségi garanciát jelent azok számára, akik esetleg bizalmatlanok a digitális ügyintézéssel szemben - áll a biztosító közleményében.
A K&H Biztosító a jövőben használhatja a védjegyet annak érdekében, hogy meglévő ügyfelei mellett erősítse azon felhasználók bizalmát is, akik még esetleg nem döntöttek a digitális szolgáltatások igénybevételével kapcsolatban.
Székely Pálma, a K&H Biztosító életbiztosításokért és saját értékesítési csatornákért felelős vezetője elmondta: "törekedtünk arra, hogy a lehető legtöbb szolgáltatásunkat - utasbiztosítástól a lakásbiztosításon át a gépjárműbiztosításig - költöztessük a digitális térbe, egyszerűbbé téve ezzel felhasználóink ügyintézését".