Megint az OTP Private Banking lett a legjobb privát banki szolgáltató
Az OTP Private Banking korábban hasonlóan rangos kitüntetésben részesült, amikor mind 2009-ben, mind pedig idén a Euromoney találta Magyarország legjobb privát banki szolgáltatójának.
A részletes szakmai elemzésen alapuló díj odaítélésében kiemelt szerepet kaptak a bank, a személyes tanácsadók és az ügyfelek érdekeinek összehangolásáért tett sikeres erőfeszítések. Emellett szintén meghatározó tényező volt a megváltozott szabályozói és gazdasági környezethez való rugalmas alkalmazkodás és az ennek megfelelően végrehajtott stratégiai finomhangolás, az értékajánlati tartalom bővítése és a hosszú távú megtérülés, valamint a hatékonysági mutatók alakulása.
A minőségi fejlődés együtt járt az ügyfelek bizalmának folyamatos erősödésével, amit jól mutat, hogy 2011 szeptemberére régiós szinten immár 29.300 ügyfél mintegy 900 milliárd forint értékű vagyon kezelését bízta az OTP Csoport privát banki szakembereire.
Az OTP Private Banking rendelkezik a hazai szolgáltatók között az egyik legátfogóbb értékajánlattal, hiszen a banki és befektetési szolgáltatások teljes skálája mellett átfogó kényelmi szolgáltatásokat, illetve a vagyonelemek szinte teljes körére kiterjedő tanácsadást is kínál. Ebbe a privát banki ügyfelek vállalkozásaival kapcsolatos teendők személyi bankáron keresztüli, egypontos ügyintézésén túlmenően az ingatlan, a műkincs, a jogi és a határon átnyúló vagyonkezeléssel kapcsolatos tanácsadás is beletartozik.
Az értékajánlat folyamatosan bővül, innovációkkal alkalmazkodva a legfontosabb ügyfélelvárásokhoz. A legszofisztikáltabb igényekkel bíró (és jellemzően legvagyonosabb) ügyfelek számára pedig különösen exkluzív kiszolgálást kínál az OTP Prestige Private Banking (Kiemelt Privát Bank) révén, amely már nem csupán Budapesten, hanem a legnagyobb vidéki városokban is elérhető. (MTI)