Válságos időkben egy régi ismerős online megoldása lehet a lakosság nagy segítsége

Papír alapú akciós újság kontra online akciós újság. Melyik a nyerő?
A papír alapú régi ismerősök a postaládában olykor tucatjával landolnak, és lehet, hogy azzal a lendülettel, ahogy onnan kihalásztuk, már mennek is a kukába, vagy vidéken a fatüzeléses kazánba. De van ezeknek még létjogosultságuk?
Még van, de egyre kevesebb. Az idősebb korosztály jobban szereti a papír alapú akciós újságokat, mert azokat többször is átlapozgatva, megjelölik benne az árban is jobban megfelelő termékeket, így már az adott bolt felé vehetik az irányt és nem kell a várost végigjárni az akciókat kutatva. De ez a fajta reklám újság igen költséges. Az előállítás, az alapanyag, a munkaerő, a kiszállítás mind súlyos anyagiakkal jár. A végén pedig alig lapozzák át.
Számos európai országban készült már statisztika arról, hogy ezeket az újságokat mennyien olvassák, vagyis inkább nem olvassák. Az idősebb korosztály is már fent van a világhálón, a közösségi platformokon, és az interneten rendelnek a webáruházakból. Ami azt vetíti előre, hogy egyre gyorsabban eljön az idő, amikor az online akciós újságok kiszorítják fizikai társaikat. Ha pedig még azt is hozzá vesszük, hogy az utóbbi generációk már szinte telefonnal és tablettel a kezükben születnek, akkor nem kérdés, hogy az online megoldásoké a jövő.
Előnyök kontra hátrányok
De ami az egyiknek az előnye, az a másiknak a hátránya. Az online akciós újságokban még nem lehet bejelölni a termékeket, de biztosan erre is lesz hamarosan megoldás. Ha a webáruházakban már be tudjuk jelölni és elmenteni a kedvenc termékeinket, miért ne lehetne ezt majd egy akciós reklám újságnál is megtenni? Az online újságok nagy előnye a papír alapúakéval szemben, hogy sokkal környezetkímélőbb és költséghatékonyabb megoldást nyújtanak az akciók bemutatására. Nem igényelnek szállítást, és fizikai formában sem kell előállítani őket. A fizetőképes vásárlóközönséget is könnyebben lehet velük célba venni, hiszen fel lehet rájuk iratkozni. Ezzel a terjesztés is kevesebb munkaerővel megoldható.
A járvány innovációra késztet?
Az elmúlt hónapokban a járvány ideje alatt még inkább megnőtt az igény az online változatok iránt, hiszen sokan online válogattak és rendeltek meg szinte mindent, amit tudtak. Másik nagy előny, hogy ezek az online újságok biztosan nem voltak összefogdosva és garantáltan nem ragadt rájuk egy darab vírus vagy baktérium sem.
Már az élelmiszert is meg tudjuk interneten keresztül rendelni, ezért nem csoda, hogy az akciós újságok is átmennek online változatba. A legtöbb áruházláncnak van online lapozható újságja, mint például a Penny Market-nek is.
Az online vásárlás kényelme tovább fokozódik
Már nem csak a választékot tudjuk egy-egy weboldalon megnézni, hanem a kiemelt ajánlatokat, az akciókat is egy csokorba szedve átnézhetjük online formában.
De találunk olyan felületet is az interneten, ahol több száz áruház és üzlet akciós újságját megtalálhatjuk egy helyen, lapozható formátumban. Az Akcioleso.hu oldalán mindez egy letisztult felületen valósul meg és még egy nagy pozitívuma, hogy az idegesítő, felugró, villódzó online reklámoktól sem kell tartani. Az áruházakat, az akciós termékeket, a kuponokat könnyen kiválaszthatjuk kedvünk szerint és még ebben a témában az aktuális híreket is megtaláljuk a blogon.
Mi ez, ha nem a kényelem és az időspórolás legjobb formája?
Ha szeretnéd Te is egy helyen böngészni a legjobb akciókat, látogass el az Akcioleso.hu oldalra!