A Henkel a harmadik negyedév kétszámjegyű árbevétel-növekedésével sikeresen tartja a növekedési lendületet

A Henkel sikeresen megőrizte növekedési lendületét a 2022-es pénzügyi év harmadik negyedévében, és mintegy 6 milliárd eurós csoport-szintű árbevételt ért el. Ez minden idők új csúcsát jelenti a negyedéves árbevétel tekintetében, és kétszámjegyű, +11,3 százalékos szerves növekedésnek felel meg, amelyet az összes üzletágban és régióban tapasztalható kétszámjegyű árnövekedés okoz. A mennyiségek összességében csökkentek az előző évhez képest a fogyasztói üzletágak miatt. Az árbevétel nominálisan +17,3 százalékkal nőtt.

A Henkel a harmadik negyedév kétszámjegyű árbevétel-növekedésével sikeresen tartja a növekedési lendületet

„A továbbra is rendkívüli kihívásokkal teli piaci környezetben folytattuk stratégiánk végrehajtását, és egyértelmű kétszámjegyű árbevétel-növekedést értünk el. Különösen örömteli, hogy minden üzletág és régió hozzájárult ehhez az erőteljes üzleti teljesítményhez, amelynek motorja különösen az Adhesive Technologies üzletág harmadik negyedévben elért egyértelmű, kétszámjegyű árbevétel-növekedése volt. A harmadik negyedévben elért kétszámjegyű árbevétel-növekedés újabb bizonyítéka a sikeres márkákból és innovatív technológiákból álló robusztus és kiegyensúlyozott portfóliónk erősségének. Ezen túlmenően következetesen folytattuk portfólió-optimalizálási intézkedéseink megvalósítását, folytattuk szigorú költséggazdálkodásunkat és további hatékonyságjavításokon dolgoztunk. Emellett a két fogyasztói üzletágunk összeolvadásával összefüggő új struktúrák megvalósításában is a tervezett határidő előtt haladunk. Ez az erős teljesítmény globális csapatunk sikere, amely nagy elkötelezettséggel döntően hozzájárul a Henkel hosszú távú sikeréhez ezekben a kihívásokkal teli időkben” – mondta Carsten Knobel, a Henkel igazgatóságának elnöke.

A Henkel kétszámjegyű árbevétel-növekedését a harmadik negyedévben túlnyomórészt az Adhesive Technologies üzletág hajtotta. Valamennyi üzleti terület jelentős vagy kétszámjegyű szerves árbevétel-növekedést ért el.

A Beauty Care üzletág a bejelentett portfólióintézkedések végrehajtása ellenére pozitív szerves árbevétel-növekedést ért el a harmadik negyedévben. Mind a Professional, mind a Consumer üzleti terület hozzájárult ehhez a teljesítményhez.

A Laundry & Home Care üzletág jelentős, főként a Laundry Care terület által generált, szerves árbevétel-növekedést könyvelhetett el.

Regionális viszonylatban minden régióban szervesen nőtt az árbevétel a harmadik negyedévben. A Csoport erős értékesítési teljesítményét elsősorban a feltörekvő piacok generálták, ahol minden régió kétszámjegyű szerves növekedési rátát mutatott.

A 2022-es pénzügyi év hátralévő részére nézve Knobel elmondta: „Olyan üzleti környezetben működünk, amelyet nagyfokú volatilitás és bizonytalanság jellemez. Ebben a megnövekedett nyersanyag- és energiaköltségekkel járó általános inflációs környezetben az első kilenc hónapban erőteljes üzleti teljesítményt nyújtottunk. Ennek fényében emeljük a 2022-es éves, értékesítésre és az árbevételre vonatkozó előrejelzésünket.”

A Henkel csoport szinten most +7,0 és +8,0 százalék közötti szerves árbevétel-növekedést vár (korábban: +5,5 és +7,5% között) valamint a korrigált árbevétel-arányos megtérülés (EBIT ráta) 10,0 és 11,0 százalék közötti tartományára számít (korábban: 9,0–11,0 százalék). Az elsőbbségi részvények korrigált hozama (EPS) vonatkozásában, változatlan árfolyamon számolva a Henkel most -25 és -15 százalék közötti csökkenést vár (korábban: -35 és -15 százalék között).

Csoport árbevétel teljesítménye

A csoport árbevétele nominálisan +17,3 százalékkal nőtt 2022 harmadik negyedévében, 5976 millió euróra. Szervesen (azaz a devizára és a felvásárlásokra/elidegenítésekre kiigazítva) az árbevétel +11,3 százalékkal nőtt. A növekedést csoport szinten az árak okozták, míg a volumen alakulása üzletágonként eltérő volt. A felvásárlások és értékesítések -0,6 százalékkal alakították az árbevételt. Ezzel szemben az árfolyamhatások +6,6 százalékos pozitív hatást gyakoroltak az árbevételre.

2022 első kilenc hónapjában az Adhesive Technologies üzletág árbevétele nominálisan +12,5 százalékkal 16889 millió euróra nőtt. Szervesen a Henkel jelentős, +9,7 százalékos árbevétel-növekedést ért el, ami az áraknak volt köszönhető, miközben a mennyiségek csökkentek.

A feltörekvő piacok +18,6 százalékos, kétszámjegyű árbevétel-növekedést értek el a harmadik negyedévben. Az érett piacok +5,6 százalékos szerves árbevétel-növekedést könyveltek el. A kelet-európai régióban +25,2 százalékkal nőtt az árbevétel. 2022 harmadik negyedévében az afrikai/közel-keleti régióban +13,2 százalékos, a latin-amerikai régióban pedig +22,5 százalékos szerves árbevétel-növekedést értünk el. Az ázsiai-csendes-óceáni régióban a szerves árbevétel-növekedés +13,0 százalék volt. A nyugat-európai régióban erőteljes, +3,9 százalékos szerves árbevétel-növekedést könyvelhettünk el. Az észak-amerikai régió jelentős, +7,1 százalékos szerves árbevétel-növekedést produkált.

2022 első kilenc hónapjában a szerves árbevétel-növekedése a feltörekvő piacokon +14,8 százalék volt, míg az érett piacokon +5,5 százalékos növekedést regisztráltak.

Adhesive Technologies árbevétel teljesítménye

2022 harmadik negyedévében az Adhesive Technologies üzletágban az árbevétel nominálisan +22,6 százalékkal, 2995 millió euróra nőtt. Szervesen (azaz a devizára és a felvásárlásokra/eladásokra kiigazítva) az értékesítés +16,8 százalékkal nőtt. Kétszámjegyű árnövekedést értünk el, míg a volumen teljesítménye enyhén pozitív volt. Az akvizíciók/eladások -1,9 százalékkal alakították az árbevételt, míg a devizaárfolyam-hatások pozitív értéke +7,7 százalék volt.

2022 első kilenc hónapjában az Adhesive Technologies üzletág árbevétele nominálisan +17,6 százalékkal 8462 millió euróra nőtt. Szervesen +13,7 százalékos árbevétel-növekedést értünk el. Az árak alakulása folyamatosan markáns volt minden régióban és üzleti területen.

Regionális szempontból kétszámjegyű volt az Adhesive Technologies által generált árbevétel-növekedés a feltörekvő piacokon az előző év harmadik negyedévéhez képest. Ezt a teljesítményt minden régióban kétszámjegyű növekedés magyarázta, különös tekintettel a Packaging & Consumer Goods és az Automotive & Metal üzletágak hozzájárulására.

Az érett piacok minden régióban kétszámjegyű szerves árbevétel-növekedést értek el. Az észak-amerikai és nyugat-európai régión belül az Automotive & Metals üzleti terület növekedése volt a legerősebb. Az ázsiai-csendes-óceáni régió érett piacain a kétszámjegyű növekedés mozgatórugója különösen az Electronics & Industrial, valamint a Packaging & Consumer Goods üzleti terület volt.

Beauty Care árbevétel teljesítménye

2022 harmadik negyedévében a Beauty Care üzletágban az árbevétel nominálisan +8,4 százalékkal, 1013 millió euróra nőtt. Szervesen (azaz a devizára és a felvásárlásokra/eladásokra kiigazítva) az árbevétel +0,9 százalékkal nőtt az előző évi szinthez képest. A mennyiségek csökkentek, míg az üzletág kétszámjegyű áremelkedést könyvelhetett el. Az árfolyamhatások +5,9 százalékkal és a felvásárlások/eladások további +1,6 százalékkal növelték az árbevételt.

2022 első kilenc hónapjában a Beauty Care üzletág árbevétele nominálisan +2,9 százalékkal nőtt az előző évhez képest, 2855 millió eurót tett ki. Szervesen az árbevétel +0,6 százalékkal nőtt az árak hatására.

A Fogyasztói üzleti területen 2022 harmadik negyedévében pozitív szerves árbevétel-növekedést könyvelhettünk el – a kétszámjegyű áremelkedések hatására, amelyek bőven ellensúlyozták a bejelentett portfólióintézkedések végrehajtásából és a kereslet elaszticitásából eredő csökkenő volumeneket. Összességében a Hair Cosmetics kategória nagyon markáns szerves árbevétel-növekedést ért el, amihez minden terület hozzájárult. A Hair Styling terület kétszámjegyű szerves árbevétel-növekedést produkált, így folytatódott az elmúlt negyedévek fellendülése a járvány okozta visszaesést követően. A Hair Colorants és Hair Care területek egyaránt erőteljes szerves értékesítési növekedést ért el, elsősorban a feltörekvő piacoknak köszönhetően. A Body Care kategória árbevétel teljesítménye évről évre visszaesett, elsősorban a bejelentett portfólió-optimalizálási intézkedéseknek köszönhetően.

A harmadik negyedévben a Professional üzleti terület építeni tudott az első félévi erős teljesítményére, és jó szerves árbevétel-növekedést produkált, különösen a feltörekvő piacok kétszámjegyű növekedésének köszönhetően.

A harmadik negyedévben jelentős volt az árbevétel növekedése a feltörekvő piacokon. Minden régió hozzájárult ehhez a teljesítményhez – az afrikai/közel-keleti régió kivételével. Az ázsiai (Japán kivételével), latin-amerikai és kelet-európai régiókban kétszámjegyű organikus árbevétel-növekedést regisztráltak.

A szerves árbevétel teljesítmény az érett piacokon éves szinten összességében csökkent, különösen a nyugat-európai és észak-amerikai visszaesés következtében. Ezzel szemben az ázsiai-csendes-óceáni régió érett piacain jelentős árbevétel-növekedést sikerült elérni.

Laundry & Home Care árbevétel teljesítménye

A Laundry & Home Care üzletág 2022 harmadik negyedévében 1902 millió euró árbevételt ért el, ami nominálisan +13,2 százalékos növekedés az előző év negyedévéhez képest. Szervesen (azaz a devizára és a felvásárlásokra/eladásokra kiigazítva) az üzletág árbevétele nagyon erőteljesen, +7,3 százalékkal nőtt. Ez a teljesítmény elsősorban az árak kétszámjegyű százalékos növekedésének volt köszönhető, miközben a mennyiség csökkent. Az árfolyamhatások +5,5 százalékkal növelték az árbevételt. Az akvizíciók/eladások +0,4 százalékos pozitív hatással voltak az árbevételre.

2022 első kilenc hónapjában a Laundry & Home Care üzletág árbevétele nominálisan +8,9 százalékkal, 5396 millió euróra nőtt. Szervesen jelentős, +7,4 százalékos árbevétel-növekedést értünk el az árak hatására.

A Laundry Care (mosószer) terület kétszámjegyű szerves árbevétel-növekedést ért el 2022 harmadik negyedévében, amelyet különösen a nagy teljesítményű- és a speciális mosószer kategóriáinak kétszámjegyű növekedése magyarázott. Fő márkáink, a Persil, az „all” és a Perwoll egyaránt kétszámjegyű növekedést ért el.

A Home Care (tisztítószer) terület szerves árbevétel teljesítménye összességében változatlan maradt a harmadik negyedévben, ami elsősorban a Pur és Somat mosogatószer márkacsaláddal elért, továbbra is jó teljesítményének tudható be. Ezzel szemben a felülettisztító és WC-tisztító kategóriák csökkenő tendenciát mutattak. Ez a higiéniai cikkek iránti kereslet normalizálódását tükrözte, amely az előző év azonos időszakában a COVID-19 világjárvány következtében megnőtt.
A feltörekvő piacokon kétszámjegyű szerves árbevétel-növekedést értünk el a harmadik negyedévben. A kelet-európai, afrikai/közel-keleti és latin-amerikai régiók kétszámjegyű szerves növekedéssel járultak hozzá ehhez a teljesítményhez.

Az érett piacok összességében jó szerves árbevétel-növekedést mutattak a harmadik negyedévben. A szerves árbevétel-növekedés jó volt az észak-amerikai régióban, míg stagnált Nyugat-Európában. Az ázsiai-csendes-óceáni régió érett piacain jelentős volt az árbevétel növekedése.

A Csoport nettó eszközei és pénzügyi helyzete

A vizsgált időszakban 2022. június 30-hoz képest nem történt lényeges változás a Csoport nettó eszközeiben és pénzügyi helyzetében.

A Henkel-csoport kilátásai

A Henkel AG & Co. KGaA igazgatósága a 2022-es pénzügyi évre vonatkozó előrejelzés megemelése mellett döntött a 2022 első kilenc hónapjában tapasztalt üzleti fejlődés és a hátralévő negyedév üzleti alakulására vonatkozó feltételezések alapján.

A 2022-es pénzügyi évben +7,0 és +8,0 százalék közötti szerves árbevétel-növekedést várunk csoport szinten (korábban: +5,5 és +7,5 százalék között).

Az Adhesive Technologies üzletágnál most +11,0 és +12,0 százalék közötti (korábban: +10,0 és +12,0 százalék) közötti tartományban számolunk szerves árbevétel-növekedéssel. A Beauty Care üzletágnál most -1,0-0,0 százalékos szerves árbevétel-alakulással számolunk (korábban: -3,0 és -1,0 százalék között), a teljesítményt elsősorban a már bejelentett portfólióintézkedések végrehajtása befolyásolta. A Laundry & Home Care üzletágnál most +5,5 és +6,5 százalék közötti szerves árbevétel-növekedést várunk (korábban: +4,0 és +6,0 százalék között).

A Henkel-csoport korrigált árbevétel-arányos megtérülése (EBIT ráta) most 10,0 és 11,0 százalék közötti tartományban várható (korábban: 9,0 és 11,0 százalék között). Jelenleg az Adhesive Technologies üzletág korrigált árbevétel-arányos megtérülését 13,5 és 14,5 százalék között (korábban: 13,0-15,0 százalék), a Beauty Care esetében 7,5-8,5 százalék (korábban: 5,0–7,0 százalék), a Laundry & Home Care esetében pedig 8,0–9,0 százalék (korábban: 7,0 - 9,0 százalék) várjuk.

A változatlan árfolyamon számolt elsőbbségi részvények korrigált hozama (EPS) esetében most
 -25 és -15 százalék közötti csökkenést várunk (korábban -35 és -15 százalék között).

Emellett a következő várakozásaink vannak 2022-re vonatkozóan:
-450-500 millió eurós szerkezetátalakítási költségek (változatlan).
-Az ingatlanokba, gépekbe és immateriális javakba történő befektetések pénzkiáramlása körülbelül 650 millió euró (korábban körülbelül 700 millió euró).

Az előrejelzés továbbra is azon a feltételezésen alapul, hogy az iparban és a kiskereskedelemben nem lesznek új, széles körben elterjedt, a járványhoz kapcsolódó üzlet- és gyártási lezárások, és az ukrajnai háború hatásai sem fognak jelentősen súlyosbodni. Ezen túlmenően előrejelzésünk azon a feltételezésen alapul, hogy az iparban nem lesz termelési leállás az európai gázhiány miatt.

Több mint másfél százalékot esett a BUX

A Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe, a BUX 718,75 pontos, 1,59 százalékos csökkenéssel, 44 614,88 ponton zárt szerdán.
2022. 12. 07. 18:30
Megosztás:

A digitális ellátási láncok védelme továbbra is szignifikáns üzleti kihívást jelent

A belső és külső kibervédelem területén iparágvezető BlueVoyant mai sajtóeseményén bemutatta legfrissebb kutatásának megállapításait. A vállalat harmadik alkalommal kiadott Az ellátási lánc kiberkockázat-kezeléséről szóló éves globális jelentésének (The State of Supply Chain Defense: Annual Global Insights Report)[1]eredményeit a Magyarországon másfél éve jelenlévő kiberbiztonsági vállalat szakértői ismertették.
2022. 12. 07. 18:00
Megosztás:

Visszakerült a fiókba a globális minimumadó terve az EU-ban, de nem marad ott örökre

Lekerült az európai pénzügyminiszterek tanácsának tegnapi napirendjéről a globális minimumadóról szóló vita. Az új adórendszer bevezetése több akadályba is ütközik, amely szakmai szempontból a részletszabályok hiányából, másrészt pedig a politikai síkon megjelenő nézeteltérésekből fakad. Ennek ellenére több jelentős uniós tagállam már korábban jelezte, hogy készen áll egységes európai álláspont nélkül is átültetni a minimumadó szabályait saját jogrendjébe.
2022. 12. 07. 17:30
Megosztás:

Virágoskert várja a szolnoki gyerekeket a legújabb akadálymentes játszótéren

Tulipánok, rózsák és pipacsok között ismerhetik meg jobban egymást az ép és fogyatékossággal élő gyerekek Szolnok legújabb játszóterén. A nemzeti lottótársaság játszótérépítési programjában a Lovas István utcában olyan befogadó tér nyitotta meg kapuit, ahol a fogyatékosság minden típusának megfelelő játékelemeket próbálhatnak ki a gyerekek. A Szerencsejáték Zrt. „A játék összeköt!” programjának részeként már a 22. befogadó játszótér nyílt meg.
2022. 12. 07. 17:00
Megosztás:

A cseh jegybank októberben 79 millió eurót fordított a korona árfolyamának erősítésére

A Cseh Nemzeti Bank (CNB) októberben 79 millió eurót fordított a korona árfolyamának erősítésére, illetve szinten tartására. A mostani intervenciós időszakban ez a legalacsonyabb havi összeg - derül ki a jegybank devizatartalékairól kiadott közleményből.
2022. 12. 07. 16:10
Megosztás:

Búcsú az ársapkától: jön a 25 százalék feletti infláció

Az üzemanyagok hatósági árának eltörlése 2-2,5 százalékponttal növelheti az inflációt, így 25 százalék fölé kerülhet a mutató. Emellett a kiskereskedelmi forgalom is bekerül a negatív tartományba, a vásárlóerő pedig még visszafogottabbá válhat.
2022. 12. 07. 15:30
Megosztás:

Az elszálló rezsiárak mellett a minősítési rendszer szigorodása is megtépázza a hazai turizmust

A bizonytalanság a turizmus területére is begyűrűzött, sorra zárnak be a szállodák és más vendéglátóhelyek. Nem tudhatjuk, hogy ha ma befizetjük akár csak néhány hétre előre a szállásunkat, valóban lesz-e lehetőségünk élvezni a pihenést, vagy addigra bezár és futhatunk a pénzünk után. Hogy ez ne fordulhasson elő, arra legnagyobb biztosítékot a szállodáktól független, kisebb apartmanok jelentik, amelyeket kevésbé sújtanak az egekbe szökött rezsiköltségek.
2022. 12. 07. 15:00
Megosztás:

Három lépés, hogy klímaálló legyen a vállalat

Egyre nagyobb a nyomás a vállalatokon, hogy tegyék közzé a klímaváltozással kapcsolatos kockázataikat. A valós kockázat hatékony értékeléséhez szükséges adatok megszerzése, megértése, számszerűsítése és kezelése viszont korántsem egyértelmű – hívja fel a figyelmet a brit Cambridge Econometrics kutatócég.
2022. 12. 07. 14:00
Megosztás:

Kiaknázni a kölesben rejlő potenciált az emberek és a környezet jóléte érdekében

Ahogy a globális élelmezési rendszereket egyre nagyobb kihívás elé állítja a növekvő világnépesség élelmezése, úgy értékelődik fel az ellenálló gabonafélék – mint a köles – termesztésének térnyerése, melyek olcsó és tápláló alternatívát jelentenek.
2022. 12. 07. 13:30
Megosztás:

Gyengén muzsikált a hazai ipar októberben

Az októberi ipari termelési adatokat ma reggel tette közzé a KSH.
2022. 12. 07. 13:00
Megosztás:

Legtöbb magyar nyelvű Google keresés 2022-ban - TOPLISTA

A Google Kereső hatalmas információs bázisának köszönhetően már évek óta segít a felhasználóknak megtalálni a számukra fontos tudnivalókat. A vállalat, összegyűjtve keresőmotorjának legfrissebb adatait, idén huszonötödik alkalommal ismét közzétette a leggyakoribb keresések listáit. A 2022. évet bemutató keresési trendek listái bemutatják, mi érdekelte leginkább a felhasználókat az elmúlt egy évben Magyarországon és az egész világon.
2022. 12. 07. 12:30
Megosztás:

Elon Musk rakétája viszi majd a világűrbe a magyar kisműholdat

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) támogatásával elkészült és útjára indult az MRC-100, a legújabb műegyetemi kisműhold. A legújabb műegyetemi űreszköz 5x5x15 cm méretével a SMOG-sorozat legnagyobb darabja, ami a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) Szélessávú Hírközlés és Villamosságtan Tanszék oktatói, kutatói és hallgatói hároméves közös munkájának eredményeként jött létre.
2022. 12. 07. 12:00
Megosztás:

A Miniszterelnöki Hivatal továbbra is a legnagyobb hirdető a hazai reklámpiacon

Rácáfolva a korábbi pesszimista várakozásokra a magyar reklámpiac - hasonlóan a többi közép-kelet-európai országhoz – növekedésnek indult tavaly. Köszönhetően főként az állami költéseknek. Hazánkban 9 százalékkal nagyobb, 844 millió eurós bevételre tett szert a hirdetési szektor 2021-ben, mint egy évvel korábban és ezzel az eredménnyel elértük a járvány előtti forgalom mértékét. A régióban ennél is nagyobb, 14 százalékos bővülést lehetett tapasztalni, ami 9,5 milliárd eurót elérő reklámköltést jelent a múlt esztendőre vetítve – állapítja meg a kelet-és közép-európai reklámpiacok folyamatait, trendjeit összefoglaló és elemző, online letölthető kiadvány, a CANnual Report idei kiadása, amelyet a 14 ország független reklámügynökségeiből – köztük a hazánkat képviselő Café Communications – álló hálózat, a weCAN jelentettet meg a közelmúltban.
2022. 12. 07. 11:30
Megosztás:

Két nemzetközi díjat is eredményezett a Hungrana és az SAP együttműködése

16 országból érkező digitalizációs vállalatfejlesztési projektek versenyében Digitális Úttörő kategóriában fődíjat (grand winner) és kiemelt helyezést (winner) is kiérdemeltek a Hungrana Kft-nél végrehajtott SAP modulbevezetések. A közép-kelet-európai régió országai számára kiírt SAP Quality Awards nem csupán a német szoftveróriás „háziversenye”, hanem az SAP rendszereket használó ügyfelek számára igazodási pont is jövőbeni fejlesztéseik magabiztos elhatározásához.
2022. 12. 07. 11:00
Megosztás:

Adócsalás vádjában bűnösnek találták Donald Trump két cégét

Adócsalás, valamint üzleti adatok éveken át tartó meghamisítása vádjában bűnösnek talált egy New York-i esküdtszék kedden Donald Trump volt amerikai elnökhöz köthető két vállalatot. Donald Trump szerint a cége elleni eljárás politikailag motivált "boszorkányüldözés".
2022. 12. 07. 10:30
Megosztás:

Vége a 480 Ft-os magyar üzemanyagárnak - a kormány levette az ársapkát

A magyar kormány azonnali hatállyal eltörölte az üzemanyagár plafont.
2022. 12. 07. 10:15
Megosztás:

Átfogó együttműködési programot indított a brit és az amerikai kormány

Átfogó együttműködési programot indított az energiaellátás biztosítására a brit és az amerikai kormány. A kezdeményezést, amelynek keretében az Egyesült Államok már jövőre jelentősen megemelt mennyiségű cseppfolyósított földgázt (LNG) szállít Nagy-Britanniának, Rishi Sunak brit miniszterelnök és Joe Biden amerikai elnök jelentette be szerdai közös nyilatkozatában.
2022. 12. 07. 10:00
Megosztás:

Év végi hajrá az ingatlanpiacon? Ez az év nem erről szól

A kivárás jellemző most az ingatlanpiacra, egyrészt a gazdasági helyzet miatti bizonytalanság, másrészt annak okán, hogy sok vevő az ingatlanárak esésében reménykedik.
2022. 12. 07. 09:30
Megosztás:

10 százalékkal nőtt a Bács-Kiskun megyei vállalkozások árbevétele 2021-ben

A Bács-Kiskun megyei székhelyű, kettős könyvvitelt vezető vállalkozások nettó árbevétele 9,8 százalékkal 5008,4 milliárd forintra nőtt 2021-ben, ez több mint 495 milliárd forint összegű növekedés az előző évhez képest - ismerteti a TOP 100 - Bács-Kiskun Megye Gazdasága 2022 című kiadvány, amelyet kedden mutattak be Kecskeméten.
2022. 12. 07. 09:00
Megosztás:

Nagyobb állami támogatást kapnak a nem olimpiai sportágak 2023-ban

Jövőre nagyobb állami támogatást kapnak a nem olimpiai sportágak - mondta Schmidt Ádám sportért felelős államtitkár a Nemzeti Versenysport Szövetség (NVESZ) keddi évzáró ünnepségén.
2022. 12. 07. 08:30
Megosztás: