A Matusz-Vad Zrt. cégcsoportja 70%-os tulajdonrészt szerzett a FrissHal Kft-ben
A cégcsoport elkötelezett a vendéglátóipari egységek minőségi alapanyagokkal történő ellátásában, melyet számtalan díjjal ismert el idáig a közélet. 2011 – Ernst & Young Entrepreneur of the Year díj, 2005 – Az év konyhai beszállítója díj, 2010 – Az év üzletembere díj, 2008 – Presztízs díj, valamint többszörös Magyar Brands és Super Brands díjas. A zászlós hajó Matusz-Vad Zrt. jelenleg több mint 2000 terméket forgalmaz és 44 márkát képvisel 22 országból, miközben öt saját márkája is van. 2022-ben az árbevétele várhatóan eléri a 25 milliárd forintot.
„A FrissHal Kft-vel való együttműködés célja a közös lehetőségek kiaknázása. A Matusz-Vad Zrt. még ebben a hónapban megkezdi a friss halak forgalmazását a vendéglátóegységek részére, tovább bővítve a cég magas színvonalú és rendkívül széles termékkínálatát. Az akvizíció kapcsán a FrissHal Kft. alkalmazottainak számát megduplázzák, valamint további technológiai fejlesztések bevezetését tervezik a várható gazdasági válság ellenére. A Matusz-Vad stratégiája a nehéz időszakokban a fejlesztés, hogy amikor új lendület kap a gazdaság, még jobb eredményeket érhessen el” – mondta el Matusz Balázs, a Matusz-Vad Zrt. elnök-vezérigazgatója.
A FrissHal Kft-t egy testvérpár, Máté Imre és Máté Zoltán alapította 2014-ben pályázati segítséggel. A főként a retail és a magyarországi HoReCa nagykereskedők ellátására szakosodott cég jelenleg a vendéglátás területén alacsony piaci részesedéssel rendelkezik. A vállalat feldolgozóüzeme azonban mindenben megfelel a legmagasabb szintű higiéniai előírásoknak, modern technológiát használ és IFS rendszert üzemeltet. Beszállítója szinte az összes jelentős magyar multinacionális élelmiszerláncnak..