A Xiaomi 2023-as korrigált nettó nyeresége 126,3%-kal 19,3 milliárd jüanra emelkedett
2023-ban a Vállalatcsoport teljes éves árbevétele 271,0 milliárd jüan volt, míg a korrigált nettó nyeresége 19,3 milliárd jüan volt, ami 126,3%-os növekedésnek felel meg. A korrigált nettó nyereség emelkedésének mértéke messze meghaladta a piaci várakozásokat, és a Vállalatcsoport tőzsdei bevezetése óta a második legmagasabb nyereségességi szintet jelentette. Az okos elektromos jármű ("EV") üzletág és a többi új projekt költsége 6,7 milliárd jüant tettek ki - és ebbe az ezekkel kapcsolatos részvényalapú javadalmazás költségeit nem is számították bele, amelyek 8 milliárd jüanra rúgtak 2023-ban.
2023 negyedik negyedévében a Xiaomi teljes árbevétele két egymást követő negyedévben nőtt, elérve a 73,2 milliárd jüant, ami 10,9%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, a korrigált nettó nyereség pedig 236,1%-kal 4,9 milliárd jüanra nőtt az előző év azonos időszakához képest.
2023-ban a Xiaomi egy következetes stratégia mentén egyszerre helyezett hangsúlyt a növekedésre és a nyereségesség növelésére. A vállalat ebben az évben jelentette be az „Human x Car x Home” intelligens ökoszisztémára épülő, továbbfejlesztett vállalati stratégiáját is. A Xiaomi nyeresége 2023 első negyedévében, árbevétele pedig az év második felében nőtt a legjelentősebben.