Az utazáson spórolják a legtöbbet az Erste ügyfelei
Dinamikusan tovább bővült a digitálisan aktív ügyfelek száma az Erste Banknál, arányuk elérte a 64 százalékot, emellett egy év alatt 30 százalékkal nőtt a mobilon bankolók száma is. A pénzintézet digitális platformját, a másfél éve indult George-ot több mint 535 ezren használják havonta legalább egyszer, nagy többségük, 78 százalékot elérő arányban – kizárólag, vagy a George Webbel együtt – a George Appot.
Az új digitális platformot sokkal gyakrabban használják az ügyfelek, mint a korábbi netbankot és mobilbankot. A George Webet havonta átlagosan majdnem ötször, míg a George Appot közel húsz alkalommal nyitják meg. A leggyakoribb tranzakció az azonnali forint átutalás, tízből nyolcszor ezt a funkciót használják az ügyfelek. A második leggyakoribb tranzakció a hitelkártya visszafizetés, míg a harmadik helyen a kártyalimit időzáras módosítása áll – ismertette Bek-Balla László, a bank digitális csatornák és contact center vezetője.
George folyamatosan fejlődik. Nemrég is számos új lehetőséggel bővült a kínálat: elérhetővé vált a pár kattintással igényelhető részletfizetéses vásárlás, az Erste EasyPay. A hitelkártyával vagy folyószámlahitellel rendelkező ügyfelek így egyenlő részletekben fizethetik vissza vásárlásaikat a hitelkeretük terhére. Mindezt pár kattintással be tudják állítani George Appon vagy George Weben keresztül, hónapok közt kisimítva ezzel a nagyobb összegű vásárlások terhét.
Emellett elindult a Wizz Air kedvezmény-csomagmódosítás, és a deviza átvezetés indítása saját számlák között, már a mobilbanki alkalmazásban is elérhető Mira, Erste Bank digitális asszisztense, valamint az ügyfelek a George Appon is kezelhetik a csoportos beszedéseket. Mindezeken túl, még az idén elérhetővé válik többek között a mobilos/webes biztosításigénylés, a szelfis ügyfélazonosítás, a George-ból indított azonosított ügyfélszolgálati hívás – így az ügyfélnek már nem kell újra azonosítania magát a call centerben.
A George-on elérhető különféle funkciók és szolgáltatások között hamar az egyik legnépszerűbb lett a Moneyback. A pénzvisszatérítési kedvezményprogramot az indulás óta eltelt három hónap alatt már 150 ezren próbálták ki. A Moneyback funkciónak köszönhetően eddig a pénzintézet 25 ezer ügyfele összesen 64 millió forintot kapott vissza vásárlásai után. A legtöbben az élelmiszer-vásárlásaik után igényelnek vissza pénzt, a Sparban elköltött összegek nyomán az érintett ügyfelek 75 százaléka kapott visszatérítést.
A legnagyobb összeget azonban átlagosan azok spórolják meg a költéseken, akik a funkciót a szállásfoglalások esetén is érvényesítik, itt az egyetlen tranzakcióra jutó átlagos visszatérítés összege eléri a 6500 forintot is. Népszerű még az AliExpress és a Líra is a visszatérítési szolgáltatásban. A Moneybackben az Erste ügyfelei számos hazai és nemzetközi kereskedő és szolgáltató cég akcióját kezelhetik egy közös felületről.
Mindenki a saját költései alapján, a számára leginkább releváns kereskedőktől kap ajánlatot, melyet aktiválva automatikusan jár a pénzvisszatérítés kuponok, kedvezménykódok, hűségkártyák használata nélkül. A kedvezményt a fizikai és online vásárlások után, a fizetéshez használt kártyához kapcsolódó számlán írja jóvá a bank.