Együttműködési megállapodást írt alá az agrártárca és a Metro Kereskedelmi Kft.

Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum (AMC) ügyvezetője az MTI-nek elmondta: az együttműködéssel a cél, hogy a magyar termékek minél szélesebb körben váljanak elérhetővé a kis- és nagykereskedelemben, valamint a HoReCa (szállodák, éttermek, kávéházak - hotels, restaurants, cafés) szektorban.
A megállapodást több hónapnyi egyeztetés előzte meg - jegyezte meg.
A Metro jövő nyárig tartó kampányában a makói hagyma és a gulyásleves kerül a középpontba. A vállalat egy helyi hagymatermelő szövetkezettel is megállapodott termékeinek forgalmazásáról - tette hozzá.
Az agrártárca tájékoztatása szerint a Metro a HoReCa szektor ellátásában is fontos szerepet játszik, így kiemelten fontos, hogy a magyar beszállítók a kereskedelmi láncokban is jelen legyenek termékeikkel.
A 82. OMÉK kiállítást az Agrármarketing Centrum szervezi az Agrárminisztérium (AM) szakmai támogatásával szeptember 18. és 21. között a Hungexpo Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban.