Erősödött az MG autómárka Európa piacán az idén
A cég a kiemelkedő teljesítményt a Hybrid+ modellek iránti erős vásárlói kereslettel magyarázza: pán-európai szinten év eleje óta az összesített hibrid járműeladások elérték a 137 ezer darabot, ami közel 300 százalékos bővülés.
Jól teljesített az MG ZS modellcsalád is: értékesítése elérte 123 ezer darabot, 32 százalékkal erősödve 2024 azonos időszakához képest. Az év folyamán az MG jelentősen megerősítette elektromos járműkínálatát is - jegyezték meg.
Az MTI tájékoztatására közölték a magyarországi újautó-piacon az MG részesedése az idén meghaladja az 1,5 százalékot, az értékesített darabszám megközelíti az 1900 darabot. Tavaly 1659 jármű eladásával 1,36 százalék volt az MG részesedése.
A közleményben Martin Zheng, az MG Magyarországért felelős kereskedelmi igazgatója következetesnek és fenntarthatónak nevezte a növekedést, amelyet 2025-ben az Európa-szerte tapasztalható, az újautó-értékesítéseket befolyásoló kihívások ellenére ért el az MG.
A 300 ezer darabos értékesítési mérföldkő elérése egyértelműen bizonyítja, hogy termékkínálatuk a dizájn, a technológia, a minőség és az elérhetőség megfelelő kombinációját kínálja - jelentette ki, meggyőződését hangsúlyozva, hogy a márka 2026-ban erősíti pozícióját az európai piacokon.
Az MG márka jelenleg 34 országban aktív, mintegy 1300 kiskereskedelmi partnerrel. Magyarországon 23 MG márkakereskedés működik, itt található a kelet-közép-európai piacokat ellátó alkatrész- és raktárközpont, tovább javítva az ügyfelek kiszolgálását.