Éves forgalmának ötödét nyáron bonyolítja a REGIO Játék
A piacvezető magyar játékkereskedő nem reprezentatív felmérése szerint a magyar családok idén átlagosan 2-5 ezer forintért vásárolnak strandjátékot nyáron, a legkelendőbbek a vízipisztolyok, úszógumik és homokozójátékok.
A cégnél az áruházi eladások toplistáját a LEGO vezeti, majd a társasjátékok és kártyák következnek, de népszerűek a medencék és strandjátékok is. Az interneten a legnépszerűbb termékek listáját a szabadtéri játékok vezetik, második helyen a strandjátékok és medencék szerepelnek - ez utóbbi termékkategória képviseli a legnagyobb súlyt a cég nyári értékesítésében.
Gyaraki Dávid, a REGIO Játék marketingvezetője a közlemény szerint elmondta, hogy tavaly a társaság 3,5 milliárd forintért értékesített medencéket, az idén 20 százalékos forgalombővülésre számítanak.
A REGIO Játékkereskedelmi Kft.-t 1990-ben családi vállalkozásként alapította Gyaraki József, a cég ügyvezetője. A játékforgalmazó 100 százalékig magyar tulajdonban van, országszerte 41 játékbolttal rendelkezik, és közel 20 százalékos részesedésével a hagyományos játékpiac legnagyobb szereplője.
A társaság árbevétele 2022-ben 20,409 milliárd forintra emelkedett a 2021-es 16,138 milliárd forint után. Az adózott eredmény ugyanebben az időszakban 1,384 milliárd forintról 2,211 milliárd forintra nőtt.