Írja fel most! Változik az áram- és gázszolgáltatás ügyfélszolgálati elérhetőségei!
Az E.ON Hungária Csoport még 2022 áprilisában értékesítette egyetemes energiaszolgáltatást nyújtó leányvállalatát, az E.ON Áramszolgáltató Kft.-t az MVM Csoport részére, a cég 2024. június 30-án jogilag is beolvadt az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-be.
Egyetemes áramszolgáltatási portfóliójának értékesítése az érintett ügyfelek számára azt jelenti, hogy a jövőben az MVM Csoportnak fizetik számláikat, miközben az energiahálózat üzemeltetője és fenntartója továbbra is az E.ON Hungária Csoport marad.
Az E.ON cégcsoport az Észak- és Dél-Dunántúl, valamint Pest vármegye és Budapest áramhálózatát, valamint a Dunántúl hat vármegyéjének gázhálózatát üzemelteti és fejleszti, több millió ügyfele számára biztosítva a biztonságos energiaellátást.
Az egyetemes szolgáltatóváltás nem érinti az E.ON Hungária Csoport versenypiaci ügyfeleit. Áram- és gázértékesítési szolgáltatása változatlan feltételek mellett érhető el vállalkozások számára, ahogy az egész ország területén telepít lakossági és üzleti ügyfelek számára napelemes rendszereket, hőszivattyúkat, hűtő-fűtő okosklímákat és nyújt költséghatékony energetikai szolgáltatásokat.
A személyes ügyintézés 2024. július 1-jét követően számos esetben megváltozik. Az E.ON ügyfélszolgálati irodákban hálózati, műszaki ügyeket, egyedi igényeket intézhetnek az ügyfelek.
Lakossági áram ára 2024 kalkulátor
Lakossági gáz ára 2024 kalkulátor
Az E.ON ügyfélszolgálatain intézhető ügyek:
- teljesítménybővítés
- új bekapcsolás
- háztartási méretű kiserőmű (napelemes rendszer) vagy hőszivattyú vagy elektromosautó-töltő igény
- mérőhelyi munkák megrendelése
- hálózati csatlakozási és hálózathasználati szerződéskötés
- felhasználási hely címének módosítása
- hálózatfejlesztés díjának vagy hálózati csatlakozás díjának befizetése
- szabálytalan vételezés bejelentése
- mérőhiba vagy kárigény bejelentése
- tervezett üzemszünettel kapcsolatos megkeresés vagy gallyazás esetén feszültségmentesítés igénylése
- éves fényképes óraállás bejelentése
- védett fogyasztói státusszal kapcsolatos ügyek intézése
- előre fizetős mérő cseréje (nem védett fogyasztóként)
- visszakapcsolási díj befizetése
- rendszerhasználati díj fizetés; számlázással kapcsolatos ügyek (közvetlen rendszerhasználati díjfizetők esetén).
A mérőórák éves személyes leolvasását továbbra is az E.ON leolvasói végzik a Dunántúlon.
Az E.ON ügyfélszolgálati irodái megtalálhatók az alábbi városokban: Budapest, Érd, Bicske, Dunaújváros, Esztergom, Győr, Kaposvár, Nagykanizsa, Pécs, Sopron, Székesfehérvár, Szekszárd, Szombathely, Tatabánya, Veszprém, Zalaegerszeg.
Az egyetemes szolgáltatóváltást követően megváltoztak az E.ON ügyfélszolgálati elérhetőségei.
Telefonos elérhetőségek:
E.ON központi ügyfélszolgálat
mobil: 06 (20/30/70) 459 9711, vezetékes: 06 (52) 512 401
Email elérhetőségek:
Általános ügyintézés: aramhalozat@eon.hu
Visszakapcsolás, befizetésigazolás: visszakapcsolas@eon.hu
Minden elérhetőség, az ügyfélszolgálati irodák címe és nyitvatartása megtalálható az eon.hu oldalon.