Ismét növekedési pályán a McDonald’s hazai értékesítése

Ez a mutató azokat az éttermeket veszi számításba, amelyek egy évvel ezelőtt is üzemeltek. Az elemzők csak 2,5%-os növekedést vártak, így a McDonald’s jelentése pozitív meglepetést okozott.
Az amerikai operáció is jobban teljesített a vártnál, 2,5%-kal nőttek az eladások az első negyedévben tapasztalt 3,6%-os visszaesés után.
A teljes második negyedéves bevétel 6,84 milliárd dollár volt, ami kissé felülmúlta a 6,7 milliárdos konszenzust. Az egy részvényre jutó nyereség 3,19 dollár, ami szintén magasabb, mint a várt 3,14 dollár és az egy évvel korábbi 2,97 dollár.
A vállalat vezérigazgatója a pozitív eredményeket a kedvező ár-érték aránynak, a sikeres marketingtevékenységnek és a menüinnovációk hatásának tulajdonította. Az árfolyam 4%-os emelkedéssel reagált a kedvező jelentésre a tőzsdenyitás előtt.