Visszatér a Nautica Magyarországra
A Nautica David Chu nevéhez fűződik, aki 1986-ban álmodta meg a márkát, azzal az elképzeléssel, hogy a tengeri életérzést a mindennapi öltözködésbe integrálja. Az amerikai márka a tengeri stílus, a vitorlázás és a vízi sportok szerelmeseit célozza meg, fő törekvése, hogy a vízparti viseletet stílusossá tegye és sportos eleganciával töltse fel.
A Nautica tulajdonosa 2003-tól a VF Corporation lett, aki elérte, hogy a márka 2017-ben megjelenjen hazánkban is. Azonban a 2018-as tulajdonosváltás miatt, amikor az Authentic Brand Group lett az új tulajdonosa, a Nautica kivonult Magyarországról.
Több mint 35 ruházati kategóriában van jelen a Nautica
1986-ban 6 termékkel indult el a brand, mára viszont már több mint 35 kategóriával büszkélkedhet. Megtalálható férfi, női, gyermek ruházat és kiegészítők is a vízi sportok kedvelőinek, különböző stílusú sportviseletekre kialakítva. Az aktív stílust a kényelmesebb ruhadarabok jellemzik, amik könnyedén kiegészíthetik a mozgalmas életmódot követők ruhatárát. A márka rendelkezik klasszikus vonallal is, amit a merész színek és esztétikus ruhadarabok jellemeznek.
“A magyar közönség szerette ezt a márkát, és már számos pozitív visszajelzést kaptunk, hogy itthon is újra elérhető. A márka Magyarországra a nyári szezonban új férfi kollekcióval tér vissza, ősztől pedig további női darabokkal is kiegészül a kínálat” - mondja Kun Álmos, a Nauticát forgalmazó Dockyard marketing menedzsere.
A márka hisz abban, hogy a tisztább óceánok szebb világot teremtenek. A 2001-ben alakult Oceana elnevezésű szervezettel közösen indítottak egy kezdeményezést, amivel a Nautica-tól vásárlók az óceánok tisztán tartását tudják támogatni.