20 magyar élelmiszeripari vállalkozás mutatkozik be Amszterdamban

Kiemelték, hogy a sajátmárkás termékek Európa több országában már 40 százalék fölötti piaci részesedést érnek el, további kilenc országban pedig meghaladják a 30 százalékot. A világjárvány alatt is megőrizték erős piaci pozíciójukat, köszönhetően versenyképes áruknak és javuló minőségüknek.
A közlemény szerint az AMC idén egy 198 négyzetméteres közösségi standot üzemeltet a kiállításon, ahol külön hangsúlyt kap az AMC exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program, amely többek között a magyar termékek iránt érdeklődő beszerzőket regisztrálja a program online rendszerébe.
A magyar kiállítók nagy része évről évre részt vesz az eseményen, ahol a termékek palettája ezúttal is igen színes: a szakmai látogatók többek között füstölt hústermékekkel, száraztésztákkal, konzervekkel és befőttekkel, fagyasztott zöldségekkel, gyümölcsökkel, zabszeletekkel, müzlikkel és kekszekkel bővíthetik termékportfoliójukat, amelyeket az áruházláncok, üzletek figyelmébe ajánlhatnak.