A Lenovo rekordot döntött az első negyedévben, megduplázva nettó bevételét
Ezeket a lehetőségeket megragadva, a Lenovo nyeresége éves összehasonlításban jelentős mértékben javult. Adózás előtti eredménye majdnem megduplázódott 650 millió dollárra (96%-os növekedéssel), míg a nettó eredmény ugyancsak több mint kétszeresére nőtt (119%-os bővüléssel), a nettó bevételi marzs pedig elérte a 2,8% -ot, ami hosszú évek óta a legmagasabb érték. Az első negyedévben a Csoport bevétele továbbra is meredeken emelkedett, és 16,9 milliárd dollárra bővült, ami éves összehasonlításban 27%-os növekedésnek felel meg.
Ami a jövőt illeti, a vállalat további lehetőségeket lát a fenntartható növekedés és a jövedelmezőség javítására üzleti tevékenysége minden területén, ezek közé tartoznak például vertikális és infrastrukturális megoldások, a prémium PC-k és a kapcsolódó, nem PC-s eszközök, úgymint táblagépek, okostelefonok, beágyazott számítástechnikai megoldások és egyéb okoseszközök. Emellett az innováció továbbra is hozzájárul a nyereséges, fenntartható növekedéshez. A Lenovo az első negyedévben 40%-kal növelte a K+F ráfordításait, és a vállalt tovább folytatja befektetéseit az innováció terén, megduplázva K+F beruházásait a következő három év során.
Ez a negyedév az első alkalom, hogy a vállalat az év elején bejelentett, Solutions and Services Group (Megoldások és Szolgáltatások Csoport) (SSG), Infrastructure Solutions Group (Infrastrukturális Szolgáltatások Csoport) (ISG) és Intelligent Devices Group (Okoseszközök Csoport) (IDG) elnevezésű vállalatokból álló új üzleti csoportstruktúra szerint számol be.