All-in-one céges telekom megoldásra szövetkezett a Vodafone és az Externet
Kipróbált telekommunikációs partnerrel, a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett Externet Nyrt.-vel együttműködve indította el a „Ready Business” termékkörben megjelent Vodafone Iroda szolgáltatását az elmúlt hetekben a Vodafone. A komplex üzleti csomag több európai országban már ismert, sikeres termék. Mivel a globális szereplő vezetékes megoldásokat nem kínál Magyarországon, ugyanakkor fantáziát lát ebben a szegmensben is, az Externet bevonásával nyitott ebbe az irányba. A fix telefonvonalra érkező hívások könnyen átirányíthatók mobilszámra, az e-mailek és a faxok nyomon követhetők, megkönnyítve a cégek és cégvezetők életét. E megoldáscsomagban, kedvezőbb áron, egyetlen számlát kapnak az előfizetők, így nemcsak korszerű, de kényelmes és komplexmegoldást jelenthet a kisvállalkozások számára.
A szolgáltatáscsomag keretében az Externet kábelnet vagy ADSL alapú vezetékesinternet-szolgáltatásokat és hangszolgáltatásokat – üzleti VOIP telefon, vezetékes telefonszámok mobiltelefonra irányítása – nyújt a Vodafone-on keresztül a vállalkozások számára.
„Az Externet új stratégiájában a „szolgáltatók szolgáltatójaként” keresi a bővülés lehetőségét. Ez az együttműködés a Vodafone-nal új üzleti lehetőséget jelent, amely jelentős növekedési potenciállal rendelkezik” – mondta el Lévay Örs, az Externet Nyrt. vezérigazgatója. „A mobilitás és a folyamatos online elérhetőség felértékelődött a hazai vállalkozói szférában is, hiszen kevesek engedhetik meg maguknak, hogy az asztalhoz láncolja őket fix telefonszámuk vagy levelezésük. Az új lehetőség eszköz-semleges alternatívát kínál, így sokak számára jelent hatékony és rugalmas megoldást.”
Az együttműködés jól illeszkedik a tőzsdei társaság üzleti stratégiájába, hiszen a cégmára a szolgáltatók szolgáltatójaként nyújt telekommunikációs alapszolgáltatásokat több hazai nagyvállalatnak és szolgáltatónak amellett, hogy lakossági és üzleti partnereit közvetlenül kiszolgálja.