Amway: 8,5 milliárd dolláros globális forgalom 2020-ban
Az Amway összesen több mint száz országban van jelen. A vállalat Top 10 piacából - Kína, USA, Dél-Korea, Japán, Thaiföld, Taiwan, Malayzia, India, Oroszország, Hong Kong - nyolcban sikerült növekedést elérni 2020-ban, az USA-ban 10%-kal emelkedtek az eladások.
A 400-nál is több csúcsminőségű terméket kínáló nemzetközi vállalat legnépszerűbb márkái a Nutrilite™ étrend-kiegészítők, az ARTISTRY™ bőrápolási termékek és színes kozmetikumok, valamint az XS™ sport-táplálékkiegészítők, melyek mindegyike kizárólag az Amway üzleti vállalkozókon keresztül érhető el. A legnagyobb számban értékesített termékek közé tartozik többek között a hazai piacon is elérhető Nutrilite™ Double X Multivitamin, az ARTISTRY™ Signature Select személyre szabott szérumok és maszkok, a Glister™ Fogkrém, az Amway Home™ L.O.C. Univerzális tisztítószer, valamint az eSpring™ Víztisztító rendszer.
Az egészségtudatosság erősödésével, a wellness termékek iránti kereslet növekedésével összhangban az Amway 2020-as globális eladásainak 50%-át az étrend-kiegészítők adták. Ez a termékkategória eddig is kiemelt szerepet töltött be az Amway stratégiájában, de a vállalat célja, hogy a következő években tovább növelje befektetéseit a táplálkozástudomány, az innováció és a gyártás területén, hogy a termékkínálatát minél jobban a vásárlók egészségre fókuszáló igényeire szabja. Az ügyfelek hatékony kiszolgálása, valamint a jelenleg több mint 1 millió Amway üzleti forgalmazó sikereinek támogatása érdekében a vállalat továbbra is kiemelt hangsúlyt helyez az e-kereskedelemre és a közösségi értékesítésre is.