Digitális szórólapként működik az új magyar app

Cégeknek instant mobilalkalmazást, a vásárlóknak információs térképet és előnyöket kínál egy új magyar startup fejlesztése. Az AmpeGo-ban intelligens térkép, navigáció, kuponajánlatok, hűségkártya-tároló, és digitális idegenvezető is helyet kapott.

Digitális szórólapként működik az új magyar app

Magyarországon a lakosság több mint fele, közel hatmillió ember használ okostelefont. Ez az eszköz nemcsak kommunikációs szerepet tölt be az életünkben, hanem az információszerzés egyik alappillérévé nőtte ki magát. Egy új magyar startup terméke, az AmpeGo nevű alkalmazás legfőbb előnye, hogy segít a felhasználóknak eligazodni a hétköznapokban, ezzel időt és pénzt spórolva mindenkinek,összekötő kapcsot teremtve az üzletek között.

Az applikációban megtudhatjuk, hogy milyen látnivalók, múzeumok találhatók a közelünkben, hol van a legközelebbi gyógyszertár, állatorvosi rendelő vagy ATM, de rákereshetünk a parkolókra – amivel automatikus zónakód felismeréssel parkolhatunk, visszanavigálhatunk a kocsinkhoz. Ne fizessünk, hamár nem parkolunk, ezért jelez nekünk, ha nem állítottuk le a parkolást. Időzíthető a parkolási idő. Kedvezményesen is parkolhatunk vele. Rögzíthetjük, akár felhőben is hűségkártyáinkat, hogy azokat ne kelljen mindenhová cipelni, telefoncserénél is meglegyen.

Az applikáció letöltése ingyenes, és jelenleg 1300 üzlet kínálatából válogathatunk. Horváth Péter, az AmpeGo megálmodója elmondta: a vállalkozók marketingeszközként is használhatják az appot. Amivel jelentősen csökkenthetik az eddig megszokott reklám kiadásaikat, növelik a bevételeiket, amivel új értéke a kapnak a vásárlóik.

Önkormányzatoknak is ajánljuk ezt a rendszert. Turistákat, lakosokat az online feleletről gyorsan elérik az információikkal. Legyen egy látnivaló, vagy egy csőtörés. Elkészítjük nekik a településüket bemutató rövidfilmüket.

„A cégeknek nem kell egyedi mobilapplikációt fejleszteniük, mert mi már megtettük helyettük. Akár több ezer üzletet is felhelyezhetnek az applikáció térképére.  Az AmpeGo-n keresztül multimédiás üzeneteket küldhetnek a felhasználóknak, naprakészen frissíthetik és személyre szabhatják a profiljukat egy egyszerű online felületen keresztül” – fogalmazott az ötletgazda, Horváth Péter.

Példaként azt említette, hogy ha valaki betér egy bevásárlóközpontba, az üzletek digitális szórólapot küldhetnek neki az aktuális ajánlatokról.

„Az üzletek nyereményjáték létrehozásával, kuponok megosztásával, vagy a közösségi médiában történő megosztáskéréssel a lehető legkönnyebben tudnak új ügyfeleket szerezni, és ezzel növelhetik népszerűségüket” – tette hozzá.

Az AmpeGo segítségével a cégek többet spórolhatnak, mint amennyibe az applikációs csomag kerül, ugyanis a szolgáltatás igénybevételével olcsóbban vásárolhatnak a partnereknél, használhatják a G4 Partner Klub mobilflottáját és pénzvisszatérítésre is van lehetőség. Az AmpeGo a te céged applikációja is, bármikor cserélheted a tartalmaidat, képeidet, videó üzeneteket is küldhetünk vele.

Az 5 legfőbb ok arra, hogy miért éri meg csatlakoztatni egy üzletet a rendszerhez:
1. Légy mindig fókuszban a meglévő és leendő ügyfelek számára!
2. Juttasd el ajánlatod közvetlenül a vásárlókhoz!
3. Reklámozd céged, növeld bevételed!
4. Növeld a vásárlói elégedettséget!
5. Lépj ki a tömegből, juss előnyhöz a versenytársakhoz képest!

Mi több, az érdeklődő cégek kapcsolódhatnak Magyarország egyik legnagyobb törzsvásárlói rendszeréhez (1,5M), akár saját arculatú kártyával is. Ezzel a vásárlók a kártya használatkor az adott üzletnek teremtenek ingyenes reklámot.


Kalkulátor ajánlónk:

Fix számokkal lottózol? Akkor ez neked való kalkulátor

Összeilletek-e a pároddal? Párkapcsolati kalkulátor

Mekkora az agyam a magyar átlaghoz képes

Hozzászólások

Még a járvány sem fogott ki a szerelmeseken

Minden negyedik távkapcsolatban élő, vagy arra kényszerült pár úgy érzi, hogy a fizikai távolság ellenére köteléke a veszélyhelyzet ideje alatt tovább erősödött társával – derül ki a Huawei Technologies Hungary 1000 fős, reprezentatív online felméréséből. A kutatás szerint a távkapcsolatban élők több időt töltöttek együtt beszélgetéssel, étkezéssel és egyéb közös online programokkal, mint azok a párok, akik egy háztartásban éltek a járvány alatt. A felmérés alapján a szerelem még a korlátozásoknál is erősebbnek bizonyult: tízből heten az óvintézkedések ellenére is találkoztak néha-néha, vagy akár gyakrabban is szerelmükkel. Egy ember átlagosan 9 másikkal tartott rendszeres kapcsolatot online, és naponta mintegy 45 percet töltött videóhívásokkal.
2020. 06. 04. 02:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Könnyű préda a családi vállalkozás a kiberbűnözők számára?

Az utóbbi hónapokban kialakult helyzet a családi vállalkozások digitalizációját is felgyorsította, azonban a változások, új eszközök és a gyors ütemben lezajló fejlesztések mind-mind támadási felületet jelentenek a kiberbűnözők számára, akik ezt a globális turbulenciát kihasználva még célzottabb és kifinomultabb módon támadnak. A multicégek kihívásairól, a home office veszélyeiről sok szó esett, mi a helyzet azonban a kisebb, családi vállalkozások kiberbiztonságával? A Deloitte üzleti podcast sorozatának legutóbbi epizódjában erről a témáról hallhatunk bővebben.
2020. 06. 03. 11:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Cassandra mesterséges intelligenciával racionalizálja a call centerek működését

Az elmúlt két évben NKFI pályázati támogatásból valósította meg innovatív ügyfélszolgálati robotasszisztensét a Clementine, a hazai piac vezető adatbányász és szöveganalitikai megoldásokat szállító cége. A közel 180 millió forintos projekt eredményeként Cassandra rávilágít az ügyfélinterakciók rejtett, de hasznos információtartalmára, racionalizálja a call centerek napi működését, lehetővé teszi a működési és fenntartási költségek csökkentését, hozzájárul az ügyfélszolgálatok által nyújtott szolgáltatás minőségének javításához, támogatja az operátor kollégák szakmai fejlődését, és javítja az ügyfélélményt.
2020. 06. 03. 07:00
Megosztás:
Hozzászólások:

A magyar vállalatok negyede érett mesterséges intelligencia felhasználó

A magyar vállalatok negyede érett mesterséges intelligencia (MI) felhasználónak számít, az előnyök kiaknázásához ugyanakkor elengedhetetlen a dolgozók képzése, amit egyre több vezető belát - ismertette Christopher Mattheisen, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója a cég legfrissebb globális felmérését online sajtóbeszélgetésen csütörtökön Budapesten.
2020. 05. 31. 08:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Több millió félrevezető és hamis hirdetést távolítottak el weboldalakról

Az Európai Bizottság felhívására folytatott átfogó ellenőrzési akció keretében az online platformok üzemeltetői több millió, a koronavírus okozta járvánnyal összefüggő félrevezető hirdetést és eladásra kínált termékreklámot távolítottak el vagy tiltottak le weboldalaikról - közölte az uniós bizottság kedden.
2020. 05. 27. 08:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Ma délig lehet jelentkezni az ingyenes online informatikai oktatásra

Pénteken délben zárul a regisztráció az Újratervezés programra, amely szintén a járvány miatt esetleg munkahelyváltásra készülőket segíti. Az Innovációs és Technológiai Minisztérium által a Gazdaságvédelmi akcióterv keretében meghirdetett ingyenes, 8 hetes informatikai online oktatásra már több mint 50 ezren jelentkeztek - közölte a minisztérium az MTI-vel.
2020. 05. 22. 08:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Elszaporodtak az adathalász támadások

A járvány miatt elszaporodtak az adathalász támadások az elmúlt időszakban - hívta fel a figyelmet Bor Olivér, a Nemzetbiztonsági Szakszolgálat Nemzeti Kibervédelmi Intézetének sajtóreferense hétfőn a Kossuth rádió Jó reggelt, Magyarország! című műsorában.
2020. 05. 18. 13:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Globális válság és a robotika helyzete

A globális válság idején, a modern technológia világában számos tendenciát látunk arra, hogy a robotok különböző formában megjelennek a munkafolyamatokban. Milyen előnyei és veszélyei vannak ennek?
2020. 05. 14. 08:00
Megosztás:
Hozzászólások:

A Viber bemutatja a csoportos videóhívások funkciót

A Rakuten Viber hamarosan bemutatja a Group Video Calls funkciót, amely akár 20 fő számára, időkorlát nélkül teszi lehetővé az egyidejű videóhívást. A Group Audio Calls funkció sikere inspirálta a Vibert, hogy a videós hívásokat is hozzáadja a kínált lehetőségekhez.
2020. 05. 14. 06:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Dupla annyiba kerül, ha kifizetjük a váltságdíjat

Az újgenerációs digitális biztonság területén világvezető Sophos ma jelentette be a [The State of Ransomware 2020], azaz “A zsarolóvírusok helyzete 2020-ban” nevű nemzetközi felmérésének eredményeit. A kutatás rámutat arra, hogy ha az adatok visszaállítása érdekében kifizetik a támadókat, az majdnem megduplázza a sikeres zsarolóvírus támadásból való helyreállás költségeit. A kutatás arra is rávilágít, hogy az állami szektor az, amelyre a legkisebb eséllyel hatnak a zsarolóvírusok. A felmérésben különböző szervezetek 5000 informatikai döntéshozója vett rész hat kontinens 26 országából, beleértve Európát, Amerikát, Ázsia Csendes-óceáni és középső térségét, a Közel-Keletet és Afrikát is.
2020. 05. 13. 07:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Eddig 15 ezren csaptak le az ingyenes informatikai képzésre

A meghirdetése óta eltelt kevesebb mint egy nap alatt mintegy 15 ezren jelentkeztek a gazdaságvédelmi akciótervhez kapcsolódó újratervezés programban elindult ingyenes, 8 hetes informatikai online oktatásra - mondta az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) gazdaságstratégiáért és szabályozásért felelős államtitkára kedd este az M1 aktuális csatornán.
2020. 05. 13. 01:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Felpörögtek a digitális fejlesztések a pénzügyi szektorban

Felgyorsultak a digitális fejlesztések a pénzügyi szektorban a koronavírus hatására a pénzintézetek informatikáért felelős vezetői szerint, akik a Portfolió első online pénzügyi és vállalati IT konferenciáján szerdán a további innovációhoz szükséges jogszabályváltozásokat sürgettek.
2020. 05. 07. 09:30
Megosztás:
Hozzászólások:

A Microsoft egymilliárd dollárt fektet be lengyelországi digitális fejlesztésekbe

A Microsoft amerikai elektronikai óriásvállalat egymilliárd dollárt fektet be lengyelországi digitális fejlesztésekbe, többek között felhőszolgáltatásokat nyújt új adatfeldolgozó központ keretében - közölte kedden a lengyel sajtó.
2020. 05. 06. 05:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Egyre több fiatal használ jogszerű online forrásokat a digitális tartalmak eléréséhez

A streaming szolgáltatások elterjedésével visszaszorultak az illegális letöltések, derül ki a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT) legfrissebb kutatásából. A 18 és 26 év közötti korosztály digitális tartalmakkal kapcsolatos szokásait vizsgáló felmérés rávilágít, hogy a fiatal felnőttek kevesebb zeneszámot és filmet töltenek le illegálisan, de itthon csökkent a youtube felhasználók száma is. A koronavírus járvány alatt pedig tovább nőtt a legális digitális tartalmak fogyasztása. A felhasználók tudatos tartalomfogyasztása azért is fontos napjainkban, mert ezzel is segítik a nehéz helyzetben lévő zeneipari szereplőket.
2020. 05. 01. 16:00
Megosztás:
Hozzászólások:

50%-kal nőtt a mobilkijelzők átlagmérete az elmúlt 5 évben

A trendek egyértelműen azt mutatják, hogy a fogyasztók évről-évre egyre nagyobb kijelzővel rendelkező készülékeket gyömöszölnek a zsebeikbe. A tendenciát az értékesítési adatok is megerősítik: a Telenornál az elmúlt 5 évben a legnagyobb példányszámban eladott mobiltelefonok képernyőjének mérete folyamatos növekedést mutat.
2020. 05. 01. 11:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Már a lassú internetkapcsolattal rendelkező ATM-ek is védettek a kibertámadások ellen

A Kaspersky Embedded Systems Security szoftver az ATM-ek és a PoS (értékesítési ponti) rendszerek, valamint más Windows-alapú beágyazott eszközök számára biztosít védelmet. A szoftver legújabb verziója segítségével a megoldás most már távolról is zökkenőmentesen kezelhető és frissíthető a 2G-s internethálózattal ellátott területeken lévő eszközökön. Ennek köszönhetően a megoldás hatékony védelmet biztosít az eldugottabb területeken elhelyezett ATM-ek, fizető terminálok és más hasonló berendezések számára, anélkül, hogy csökkenne a produktivitásuk vagy a szolgáltatás elérhetősége. A Kaspersky Embedded Systems Security szoftver emellett még egy új hálózati fenyegetés ellen védő elemmel is bővült, ami hálózati szinten akadályozza meg a támadásokat.
2020. 04. 29. 06:00
Megosztás:
Hozzászólások:

ECDL-bizonyítványt ad a Neumann Társaság a jeles informatikaérettségiért

Az oktatásért felelős minisztérium és a Neumann Társaság megállapodása értelmében az emelt-, vagy középszintű informatikai érettségi vizsgát jelesre teljesítők további vizsga nélkül igényelhetnek ECDL-bizonyítványt, amelyet az idei évtől kezdve már elektronikus úton juttatnak el számukra, így a postára sem kell elmenni a dokumentumért.
2020. 04. 29. 05:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Hatalmas megtakarítást hozhat az épületek automatizálása

Csökkenő költségek, hatékonyabb mérnökök és fejlesztők, sokkal több információ a helyes döntések meghozatalához – többek között ezekkel az előnyökkel jár egy épületüzemeltetési rendszer felújítása, illetve az épületautomatizálási megoldások alkalmazása. A Schneider Electric IoT-ra (dolgok internete) és a felhő technológiára épülő EcoStruxure rendszerei közel harmadával csökkenthetik a nem tervezett karbantartások számát.
2020. 04. 27. 12:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Hónapok alatt éveket ugranak előre a hazai cégek a digitális átalakulásban

A digitális átalakulás minden iparágat elér. Ezekben a hetekben, hónapokban sok múlik azon, hogy egy cég mennyire tudja a mindennapi ügymenetét az online térbe átvinni. A villámgyors reakció és az adaptáció nagyon fontos, szem előtt tartva, hogy amikor a jelenlegi korlátozások után újra beindul az élet, már nem ugyanabba a világba csöppenünk vissza, amit eddig megszoktunk. Fülöp Gábor, a Telenor üzleti értékesítési és marketing igazgatójának szubjektív írása.
2020. 04. 24. 20:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Ingyenes COVID-19 információs chatbottal segíti a cégeket és közösségeket az Isobar

A jelenlegi víruskrízisben nagyon fontos, hogy a hiteles forrásból származó pontos és megbízható információ a lehető leggyorsabban jusson el mindenkihez. A szervezetek, cégek és a közösség támogatására ezért az Isobar kifejlesztett és mindenki számára elérhetővé tett egy egyszerű, de hatásos megoldást: egy weboldalakra beilleszthető chatbot segítségével a vállalkozások és szervezetek hatékonyan oszthatják meg a COVID-19-et érintő legfrissebb információkat alkalmazottaikkal és a közösségükkel.
2020. 04. 22. 06:30
Megosztás:
Hozzászólások: