Mégis szeret nevetni a magyar?
A Comedy Central átlagnézettsége a 18-49 éves nézők körében elérte a 0,29 százalékot 2011-ben. Emellett jól mutatja a csatorna előretörését, hogy a célcsoportba tartozó éppen tévéző közönség 1,7 százaléka választotta a Comedy-t. 2011-ben a Comedy Centralnak volt a legnagyobb affinitási indexe a 18-49 évesekre az összes mért csatorna közül.
„Január elején és 2011-ben is nyolcadik-kilencedikek voltunk, azaz a kábeltévék közt nagyjából a hatodik a Comedy Central, ami jónak mondható. Kereskedelmi célcsoportban, 18-49-ben mérjük magunkat, ebben értékesítenek minket. A lefedettség az indulás óta nem nagyon változott, januárban kicsit növekedett, jelenleg 1,5 millió háztartásban vagyunk ott. A Comedy a többi humorcsatornával ellentétben bebizonyította, hogy lehet ilyen tematikus csatornát jól csinálni, mert az első évben nullszaldósok voltunk, azóta pedig egy jól prosperáló vállalkozássá váltunk.” – mondta el Litkai Gergely a csatorna programigazgatója.
A kitűnő eredmények annak is köszönhetőek, hogy a csatorna a folyamatosan forgó húzó műsorok mint Family Guy vagy az Így jártam anyátokkal mellett állandóan újdonságokkal bővíti repertoárját. A tavalyi évben debütált a Bob Burger falodája, a Louie, valamint a Madagaszkár Pingvinjei is. Az utóbbi széria az egyik legnépszerűbb, amely a nagysikerű Madagaszkár animációs filmekből megismert pingvincsapat kalandjait mutatja be. A csatorna nemrég jelentette be, hogy elindítja legújabb sajátgyártású animációs sorozatát És Ubul…címmel, amelynek egyperces epizódjai - akárcsak a Susogós Mackók részei - az egyes műsorok közti szünetekben kerülnek képernyőre.
A Comedy Central hivatalos oldala is egyre népszerűbb a látogatók körében. 2009-es indulása óta az egyedi látogatók száma 18.600-ról 47 449-re nőtt. A honlap folyamatosan bővül, a naponta frissülő tartalmak egy részét képezik a célcsoport körében nagy népszerűségnek örvendő napirajz.hu készítőjének hetente megjelenő képregényei is.