Már ékszereket is gyárt a hollóházi porcelángyár
A hagyományos porcelántermékek, az étkészletek, teás- és kávéskészletek, valamint a vázák egyre kevésbé keresettek a piacon, ezért stratégiai termékváltásba kezdett a társaság - mondta Pálfi József. Tájékoztatása szerint a profilváltás első eleme volt a pálinka butéliák gyártása. Mint elmondta: egyre több termelő tölti díszes palackba a prémium pálinkáit, a legnagyobb ukrán vodkagyártó cég pedig egy nagyobb mennyiség vásárlásának szándékával kereste meg az üzem vezetését.
A stratégiai termékváltás másik alapeleme a porcelán ékszerek gyártása. Az igazgató közlése szerint bár már eddig is készítettek bérmunkában ilyen termékeket, idén karácsonyra azonban már saját fejlesztésű kollekcióval jelentkezik a hollóházi porcelángyár, amely a tervezéssel egy fiatal iparművészt, Sütő Erikát bízta meg, aki elsősorban a 15 és 40 év közötti korosztályt célozta meg a magyaros, természetes formákat idéző, ám mégsem hagyományos díszítésű ékszerekkel.