Mely biztosítók lettek a kötelező kampány első napjának nyertesei?
A korábbi évekhez mérten is jelentős érdeklődést magyarázza, hogy az első nap váltók átlagosan harmadával olcsóbb szerződést tudtak kötni a jövő évre. A biztosítók a korábbi éveknél is jobban megválogatták, mely szegmensekben szeretnék bővíteni az ügyfélkörüket, így nagyon eltérő lehet, ki hol találja meg a legjobb ajánlatot.
Az első nap kötései alapján mindenesetre jelenleg a K&H Biztosító áll az első helyen. Minden negyedik autós ide köti új kötelezőjét. A második helyért szoros a verseny: a Genertel, a Waberer Hungária és a Groupama egyaránt valamivel több mint tíz százalékát viszi el a kötéseknek.
Az ötödik a tavaly legjobban teljesítő Uniqa 8 százalékos részesedéssel – derül ki a Netrisk.hu gyorselemzéséből. Nagy idén az érdeklődés az olcsó kiegészítő szolgáltatások iránt is, amelyeket a kötelezőhöz kínálnak a biztosítók. Minden ötödik ügyfél választ plusz terméket az új szerzése mellé. Az idei kampány egyik slágerterméke a bónuszvédelem biztosítás.