Öt napig korlátozott ügyintézés lesz a Vodafone-nál
 
			
		    A fejlesztés és a technikai átállás az online és  offline ügyintézési platformokat érinti, viszont az alapvető - mobil és  vezetékes telefon, illetve internet, valamint TV - szolgáltatásokat  nem.
    
Közölték: ebben az időszakban a MyVodafone applikáció sem  fog működni, ennek következtében a számlázással kapcsolatos önkiszolgáló  ügyintézés, a mobilfizetés és a mobilvásárlás is átmenetileg szünetel.
    
Mint  írták, az előfizetéseiken az ügyfelek ebben az időszakban nem tudnak  módosítani, így díjcsomag váltásra és készülékkel kapcsolatos  ügyintézésre (szerviz, készülékcsere, kárrendezés, új biztosítás kötése)  sem lesz lehetőség. Az esedékes mobil szolgáltatással kapcsolatos  díjbefizetéseket banki átutalással és postai csekkbefizetéssel lehet  rendezni, mobilfizetésre nem lesz lehetőség.
    
A tervezett  fejlesztés kezdetéről és végéről a szolgáltató több alkalommal, SMS-ben  és e-mail-ben értesíti ügyfeleit. A Vodafone telefonos ügyfélszolgálata,  valamint üzletei a rendszer átállás ideje alatt is nyitva vannak,  üzemelnek - közölték.
 
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                        