Szénné keresi magát a Facebook a koronavíruson (is)

A havi aktív felhasználók száma 12%-kal nőtt 2,7 milliárdra a várt 2,63 milliárddal szemben. Az egy részvényre jutó tisztított profit 1,80 dollár lett a várt 1,39 dollárral szemben. A számok azt mutatják, hogy a koronavírust követő hirtelen visszaesés az online hirdetésekben hamar elillant, és ismét növekedési pályára állt az iparág. A Facebook esetében fontos kérdés volt még a hirdetési bojkott, amihez már több, mint ezer vállalat csatlakozott.
A vállalat erről annyit árult el, hogy július első három hetében tartani tudta a második negyedéves 10%-os növekedési ütemet, a bojkott hatásait is figyelembe véve. Ez azért még érdemben elmarad az első negyedéves 18% körüli növekedési ütemtől.
A Facebook részvények nagyot mentek a korona-mélypont után