Új marketingkommunikációs vezető a Cofidis élén
Nád-Kántor Marianna közel húsz éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a kommunikációs szakmában, ebből több, mint tíz évet vezetői pozíciókban töltött. A Vodafone-nál PR és vállalati kommunikációs területen kezdte a pályafutását, majd a Budapest Banknál a Marketingkommunikáció mellett a márkaépítéssel foglalkozott, később pedig a Sberbank Marketing, PR és Digitális osztályát irányította. Pályafutása alatt olyan ismert projektekhez fűződött a neve, mint a Vodafone magyarországi márkabevezetése, a Budapest Bank ikonikus Köszönjük, Emese márkaplatformjának bevezetése vagy a Sberbank újrapozícionálási kampánya.
A Cofidis-hez való csatlakozása előtt a Brightly integrált kommunikációs ügynökségnél dolgozott Stratégiai Igazgatóként, illetve szabadúszó tanácsadóként tevékenykedett vállalati és személyes márkaépítés területén.
„Számomra az jelent kihívást, hogy megismerjem és megértsem az adott márkát, üzleti modellt és benne a vállalat, az egyének működésével és kommunikációs kihívásaival kapcsolatos problémákat és erre hozzak sikeres, jól működő megoldásokat.” – nyilatkozta a váltás kapcsán a szakember.
Milyen főnök lennél? Megmutatjuk!
Marianna személyes érdeklődése összefonódik munkájával, szabadidejében szívesen foglalkozik personal branding-el, egyéni stíluselemzéssel. „Izgalmasnak találom ezen a területen a lélektani elemek ötvözését azokkal a klasszikus márkaépítési stratégiákkal, amelyeket mind egyének, mind vállalati brandek esetében lehet alkalmazni.”