Új utak a fogyasztókhoz - teljesen megváltozott a marketingkommunikáció
Kicsit olyan, mintha Japánban járnánk. Eltérő nyelv, eltérő attitűdök. Ha igazodni szeretnénk egy új életstílushoz, a kommunikációs csatornákat is ehhez kell hozzárendelni, meg kell tanulnunk új nyelven beszélni.
A tartalom fontossága
Olyan eszközök éledtek fel, melyek beindulását a kutatók 4-6 évvel későbbre várták. Ezek egyike a közvetlen elérés, leegyszerűsített tartalmakkal. 2020-ban a cégek és fogyasztók között számos elérési útvonal szűnt meg. Olyannyira lecsökkentek a személyi érintkezések, hogy az emberek már a cégek FB posztjaitól és videóitól is egyfajta bizalmi, közvetlen hangnemet várnak el.
A YellowBird Content and Lead Agency-nél 2021 januárjában a tavaly januári adatokhoz képest 70%-kal növekedett az ügyfelek részére elkészített informatív és oktató tartalom.
Online konferenciák fénykora
Virágkorukat élik az egyre-másra felbukkanó, különböző témákban tartott online tudósítások, webinárok, konferenciák. Akár egy egészségügyi, akár egy gazdasági témáról legyen szó, az emberek napjainkra arra számítanak, hogy a cégek online is szórakoztatják őket. Így hosszabb távon azok a cégek tudnak fennmaradni, akik beépítik ezt az igényt a média eszköztárukba.
Videós tartalmak túlcsordulása
A 2020 óta tartó otthoni munkavégzés és homeschool rengeteg Zoom, Skype és egyéb online találkozási eseményt von maga után. Shea Cole marketingszakember szerint ez a rengeteg videós tartalom magával hozhatja a podcastok előretörését, ez pedig jó hír a cégek számára. Hiszen egy podcast elkészítése jóval alacsonyabb költségszinten meghúzható, a megjelenítés pedig nem vár el ugyanakkora profizmust, mint egy videó.
Offline eszközök erősödése
Mivel az online kereskedelem az elmúlt év adatait figyelembe véve továbbra is szárnyal, a cégek inkább az online média megjelenésekre fókuszálnak. Ennek következményeként az offline eszközök növekedését jósolják a kutatók, mivel a társadalom annyira telítve lesz az online világgal, hogy bizonyos esetekben hatékonyabb lesz az offline elérés.
Autentikus tartalmak a középpontban
Manapság teljesen eltérő kommunikációval érhetőek el a fogyasztók. Amikor még napközben is pizsamát viselünk, és a konyhából home office-ban dolgozunk, egészen más szemszögből értelmezzük a világot.
A színészekkel eljátszott vagy általuk valamilyen tartalommal felruházott termékek és szolgáltatások már nem valósághűek. Ahhoz, hogy a cégek visszanyerjék a bizalmat, egyszerű, letisztult, visszafogott kommunikációra van szükség.
Keresd a YellowBird Content and Lead Agency-t és készítsd el velük azt a stratégiát és marketingtartalmat, amellyel megtalálod az ügyfeleidhez vezető új hangot és kommunikációs csatornát.