A LogMeIn brandet vált: a neve mostantól GoTo
A lépésre a vállalat 800 000 ügyfelétől, a meetingekbe, online kurzusokba és webinarokba bekapcsolódó több mint egymilliárd résztvevőtől és a GoTo távoli hozzáférést és támogatást biztosító eszközein létrejött félmilliárd kapcsolatból származó visszajelzések alapján került sor. Az érintettek életét és vállalkozását örökre megváltoztatta a járvány, és a GoTo mindent elkövet annak érdekében, hogy a kis- és közepes méretű vállalatok (KKV-k) körébe tartozó ügyfelei számára lehetővé tegye, hogy rugalmasmunka-eszközei segítségével egyszerűen és könnyedén végezhessék el feladataikat, és ehhez ne kelljen jelentős költségekbe verniük magukat. Új partnerprogramjával és a küszöbön álló, globális terjeszkedéssel karöltve ez a brandváltás a cég meggyőző növekedésére, 99,9%-os rendelkezésre állására és a zéró bizalom területén szerzett átfogó tapasztalatára épít.
„A bejelentésre a vállalat egy éven át tartó belső átalakítását követően kerül sor, melynek során jelentős erőforrásokat mozgósítottunk az innováció, az egységesítés és a globális piacra lépés területén. Míg az ebben az üzletágban működő legtöbb szolgáltató az úgynevezett one-point megoldásokra összpontosít, addig a GoTo az IT-menedzsementet, a támogatást és a kommunikációt egy korábban nem látott, újszerű megoldással egyetlen integrált applikációban egyesíti” – mondta Mike Kohlsdorf, a GoTo elnök-vezérigazgatója. „A GoTo és cégünk új portfóliója jobban kifejezésre juttatja célkitűzéseinket és a KKV-k iránti elkötelezettségünket. Pontosan tisztában vagyunk az előttük álló speciális kihívásokkal, és rendelkezünk azzal a céltudatossággal és erőforráskészlettel, melynek segítségével megoldhatjuk ezeket a problémás kérdéseket, és a korábbinál jobban kiszolgálhatjuk az ügyfeleink dinamikus munkakörnyezete által támasztott igényeket.”
Új, egységesített informatikai eszközportfólió
A GoTo beindítása több egy egyszerű brandváltásnál, mivel a vállalat egyúttal bejelentett egy új applikációt is, mely egy felületen vonja össze a GoTo Resolve nevű új, támogatási és kommunikációs funkciókat egyesítő zászlóshajó alkalmazást és a szintén új és szintén zászlóshajónak számító, egységesített kommunikációt lehetővé tevő GoTo Connect alkalmazást. Az egymástól eltérő, de egymást kiegészítő informatikai igények kielégítésével e két terméket szorosan összekapcsolja a közös applikáció, az egységesített adminisztrációs rendszer és a konvergáló felhasználói élmény, ennek köszönhetően jelentősen egyszerűbbé válnak az IT-csapatok mindennapi teendői, a végfelhasználóknak pedig egyszerű, megbízható és intuitív felhasználói élményben lehet részük.
Egyetlen alkalmazásban egyesülnek a támogatási és a kommunikációs funkciók:
- Összevont, modern és intuitív admin-élmény mind a GoTo Connect, mind a GoTo Resolve számára
A támogatási és a kommunikációs funkciók integrálásának lehetősége, például:
- Ticketing- és helpdesk-feladatok a GoTo Connectben
- Telefonos hozzáférés biztosítása a GoTo Resolve konzolnak
- Automatikus hívási jegyzetek hozzáadása a támogatási ticketekhez.
GoTo Resolve
Ez az új, intergált termék leegyszerűsíti a KKV-k IT-menedzsmentjével és támogatásával kapcsolatos feladatokat, egy fedél alatt összesíti a GoTo világelső távoli hozzáférési, menedzselési és támogatási funkcióit egy vadonatúj, párbeszéd-alapú ticketing- és támogatási eszköztárral.
A piacon elsőként megjelenő, a zéró bizalom elvén működő biztonsági architektúra megvédi a végpontokat a kibertámadásoktól és az ellátási láncot érintő sebezhetőségek által jelentett kockázatoktól. A GoTo Resolve zéró bizalom elvén alapuló hozzáférés-ellenőrző eszközei a „sose bízz, mindig ellenőrizz” mottót alkalmazzák minden kritikus tevékenységre, például a távoli hozzáférésre és az automatizált műveletekre, és mindig, mindenkitől, mindenhez második, ellenőrzött azonosítást követelnek meg.
A GoTo Resolve egy nem napok, hanem mindössze néhány perc alatt üzembe helyezhető, prémium szolgáltatás. Zéró költségvonzatú opciójának köszönhetően bármilyen méretű vállalkozás számára elérhetővé teszi a zéró bizalom elvén alapuló technológiát.
GoTo Connect
Teljesen új egységesített kommunikáció mint szolgáltatás (UCaaS-) élmény, mely új, biztonságos és integrált applikációban vonja össze a GoTo közösmunka-megoldásait.
Minden ügyfelünk számára hozzáférhető, és ma már felhőalapú telefonálást, meetingeket, üzenetküldést, képzést és contact center funkciókat is kínál. További szolgáltatásai és funkció közül a multi-channel portfóliójuk keretében ügyfelekkel személyes kapcsolatot tartó teamek számára hatékonyabb kommunikációt lehetővé tevő, mély Facebok-integrációt, a weboldalra látogatókkal folytatott interakciót közvetlenül Chat-várólistákba szűrő WebChat widgeteket és a jövőben várható további lehetőségeket érdemes kiemelni.
A GoTo Connect egyszerűen használható Phone, Meeting és Messaging megoldása immár a KKV-k számára kidolgozott, felhőalapú contact center mint szolgáltatás (CCaas) funkciókat is magában foglal, és rugalmasságának köszönhetően a piacon rekordnak számító, egy napnál is rövidebb telepítést tesz lehetővé.
„A GoTo egységesített és leegyszerűsített portfóliója pontosan összhangban van azzal, ahogyan a KKV-k a legszívesebben vásárolják és használják a cég termékeit. A Frost & Sullivan által elvégzett közvélemény-kutatásból egyértelműen kiderült, hogy a KKV-j jellemzően az integrált, könnyen használható és menedzselhető megoldásokat részesítik előnyben” – mondta Elka Popova, a Frost & Sullivan távmunkával foglalkozó alelnöke. „Az, hogy a cég felveszi a már népszerű GoTo brandet, még hatékonyabbá teszi portfóliójának pozícionálását a kommunkációs, közösmunka- és IT-megoldásaikat modernizálni szándékozó, különböző méretű vállalatok szemében”.
„Az elmúlt két év során vállalatunk számára a működés záloga volt, hogy dolgozóink a teljes mértékben távolról történő munkavégzés ellenére folyamatosan kapcsolatot tudjanak tartani egymással” – mondta Chris Vadala, a USA Volleyball tagsági szolgáltatásokat nyújtó részlegének vezetője. „Nagyrészt a GoTo által rendelkezésünkre bocsátott technológiának köszönhetően mindvégig képesek voltunk erre. A GoTo Connect révén munkatársaink földrajzi helyüktől függetlenül mindig, bárkivel kapcsolatban lehetnek és sikerrel végezhetik közös feladataikat.”
Új partnerhálózat
Bemutatkozik az új GoTo Partner Network, melynek célja, hogy újabb ügyfélszerzési és jövedelemnövelési lehetőségeket biztosítson a cég egyre gyarapodó partnereiből álló ökoszisztéma számára
Az egyre bővülő, globális célpiacra való tekintettel a meglévő és az új partnerek ezentúl a marketing területén eszközölt új beruházások, az új integrációk és a különböző partnertípusoknak (menedzselt szolgáltatásnyújtók (MSP-k), viszonteladók és forgalmazók) nyújtott támogatás előnyeit is élvezhetik
A program részét képezi egy szintekre tagolt, formalizált modell is, melyben az egyes szintekhez meghatározott, teljesítménytől függő előnyök kapcsolódnak, ami további jövedelemszerzést tesz lehetővé a távoli támogatáshoz, az endpoint-menedzsmenthez és a KKV-knek kínált UCaas és CCaaS-termékekhez kapcsolódóan.
További részletekért, és ha szeretné megtudni, melyek a dolgozók és ügyfelek támogatásának legmodernebb módszerei, látogasson el a www.goto.com webhelyre.