A LogMeIn brandet vált: a neve mostantól GoTo

A távmunka-technológia elismert piacvezetőjének számító LogMeIn, Inc. ma bejelentette, hogy nevét GoTo-ra változtatta, ezzel is kifejezésre juttatva elkötelezettségét, hogy az informatikai eszközöket bárhol, bármikor könnyen használhatóvá tegye. A GoTo mai bejelentése nem csupán egy új névről és logóról szól, mivel a vállalat egyszerűsített termékportfólióját is bemutatta, köztük egy applikációt és két zászlóshajónak számító terméket: a vadonatúj GoTo Resolve IT menedzsment- és támogatási alkalmazást, valamint a GoTo Connectet, mely nem más, mint az egységes kommunikációt termékként kínáló (UCaaS) megoldás. Ezeket a termékeket egy integrált applikáció, adminisztrációs rendszer és konvergens felhasználói élmény kapcsolja össze. A vállalat egyúttal egy új partnerprogram bevezetését is bejelentette, melynek célja, hogy lehetővé tegye globális partneri ökoszisztémája további növekedését.

A LogMeIn brandet vált: a neve mostantól GoTo

A lépésre a vállalat 800 000 ügyfelétől, a meetingekbe, online kurzusokba és webinarokba bekapcsolódó több mint egymilliárd résztvevőtől és a GoTo távoli hozzáférést és támogatást biztosító eszközein létrejött félmilliárd kapcsolatból származó visszajelzések alapján került sor. Az érintettek életét és vállalkozását örökre megváltoztatta a járvány, és a GoTo mindent elkövet annak érdekében, hogy a kis- és közepes méretű vállalatok (KKV-k) körébe tartozó ügyfelei számára lehetővé tegye, hogy rugalmasmunka-eszközei segítségével egyszerűen és könnyedén végezhessék el feladataikat, és ehhez ne kelljen jelentős költségekbe verniük magukat. Új partnerprogramjával és a küszöbön álló, globális terjeszkedéssel karöltve ez a brandváltás a cég meggyőző növekedésére, 99,9%-os rendelkezésre állására és a zéró bizalom területén szerzett átfogó tapasztalatára épít.

„A bejelentésre a vállalat egy éven át tartó belső átalakítását követően kerül sor, melynek során jelentős erőforrásokat mozgósítottunk az innováció, az egységesítés és a globális piacra lépés területén. Míg az ebben az üzletágban működő legtöbb szolgáltató az úgynevezett one-point megoldásokra összpontosít, addig a GoTo az IT-menedzsementet, a támogatást és a kommunikációt egy korábban nem látott, újszerű megoldással egyetlen integrált applikációban egyesíti” – mondta Mike Kohlsdorf, a GoTo elnök-vezérigazgatója. „A GoTo és cégünk új portfóliója jobban kifejezésre juttatja célkitűzéseinket és a KKV-k iránti elkötelezettségünket. Pontosan tisztában vagyunk az előttük álló speciális kihívásokkal, és rendelkezünk azzal a céltudatossággal és erőforráskészlettel, melynek segítségével megoldhatjuk ezeket a problémás kérdéseket, és a korábbinál jobban kiszolgálhatjuk az ügyfeleink dinamikus munkakörnyezete által támasztott igényeket.”

Új, egységesített informatikai eszközportfólió

A GoTo beindítása több egy egyszerű brandváltásnál, mivel a vállalat egyúttal bejelentett egy új applikációt is, mely egy felületen vonja össze a GoTo Resolve nevű új, támogatási és kommunikációs funkciókat egyesítő zászlóshajó alkalmazást és a szintén új és szintén zászlóshajónak számító, egységesített kommunikációt lehetővé tevő GoTo Connect alkalmazást. Az egymástól eltérő, de egymást kiegészítő informatikai igények kielégítésével e két terméket szorosan összekapcsolja a közös applikáció, az egységesített adminisztrációs rendszer és a konvergáló felhasználói élmény, ennek köszönhetően jelentősen egyszerűbbé válnak az IT-csapatok mindennapi teendői, a végfelhasználóknak pedig egyszerű, megbízható és intuitív felhasználói élményben lehet részük.

Egyetlen alkalmazásban egyesülnek a támogatási és a kommunikációs funkciók:

- Összevont, modern és intuitív admin-élmény mind a GoTo Connect, mind a GoTo Resolve számára

A támogatási és a kommunikációs funkciók integrálásának lehetősége, például:

- Ticketing- és helpdesk-feladatok a GoTo Connectben
- Telefonos hozzáférés biztosítása a GoTo Resolve konzolnak
- Automatikus hívási jegyzetek hozzáadása a támogatási ticketekhez.

GoTo Resolve

Ez az új, intergált termék leegyszerűsíti a KKV-k IT-menedzsmentjével és támogatásával kapcsolatos feladatokat, egy fedél alatt összesíti a GoTo világelső távoli hozzáférési, menedzselési és támogatási funkcióit egy vadonatúj, párbeszéd-alapú ticketing- és támogatási eszköztárral.

A piacon elsőként megjelenő, a zéró bizalom elvén működő biztonsági architektúra megvédi a végpontokat a kibertámadásoktól és az ellátási láncot érintő sebezhetőségek által jelentett kockázatoktól. A GoTo Resolve zéró bizalom elvén alapuló hozzáférés-ellenőrző eszközei a „sose bízz, mindig ellenőrizz” mottót alkalmazzák minden kritikus tevékenységre, például a távoli hozzáférésre és az automatizált műveletekre, és mindig, mindenkitől, mindenhez második, ellenőrzött azonosítást követelnek meg.

A GoTo Resolve egy nem napok, hanem mindössze néhány perc alatt üzembe helyezhető, prémium szolgáltatás. Zéró költségvonzatú opciójának köszönhetően bármilyen méretű vállalkozás számára elérhetővé teszi a zéró bizalom elvén alapuló technológiát.

GoTo Connect

Teljesen új egységesített kommunikáció mint szolgáltatás (UCaaS-) élmény, mely új, biztonságos és integrált applikációban vonja össze a GoTo közösmunka-megoldásait.

Minden ügyfelünk számára hozzáférhető, és ma már felhőalapú telefonálást, meetingeket, üzenetküldést, képzést és contact center funkciókat is kínál. További szolgáltatásai és funkció közül a multi-channel portfóliójuk keretében ügyfelekkel személyes kapcsolatot tartó teamek számára hatékonyabb kommunikációt lehetővé tevő, mély Facebok-integrációt, a weboldalra látogatókkal folytatott interakciót közvetlenül Chat-várólistákba szűrő WebChat widgeteket és a jövőben várható további lehetőségeket érdemes kiemelni.

A GoTo Connect egyszerűen használható Phone, Meeting és Messaging megoldása immár a KKV-k számára kidolgozott, felhőalapú contact center mint szolgáltatás (CCaas) funkciókat is magában foglal, és rugalmasságának köszönhetően a piacon rekordnak számító, egy napnál is rövidebb telepítést tesz lehetővé.

„A GoTo egységesített és leegyszerűsített portfóliója pontosan összhangban van azzal, ahogyan a KKV-k a legszívesebben vásárolják és használják a cég termékeit. A Frost & Sullivan által elvégzett közvélemény-kutatásból egyértelműen kiderült, hogy a KKV-j jellemzően az integrált, könnyen használható és menedzselhető megoldásokat részesítik előnyben” – mondta Elka Popova, a Frost & Sullivan távmunkával foglalkozó alelnöke. „Az, hogy a cég felveszi a már népszerű GoTo brandet, még hatékonyabbá teszi portfóliójának pozícionálását a kommunkációs, közösmunka- és IT-megoldásaikat modernizálni szándékozó, különböző méretű vállalatok szemében”.

„Az elmúlt két év során vállalatunk számára a működés záloga volt, hogy dolgozóink a teljes mértékben távolról történő munkavégzés ellenére folyamatosan kapcsolatot tudjanak tartani egymással” – mondta Chris Vadala, a USA Volleyball tagsági szolgáltatásokat nyújtó részlegének vezetője. „Nagyrészt a GoTo által rendelkezésünkre bocsátott technológiának köszönhetően mindvégig képesek voltunk erre. A GoTo Connect révén munkatársaink földrajzi helyüktől függetlenül mindig, bárkivel kapcsolatban lehetnek és sikerrel végezhetik közös feladataikat.”

Új partnerhálózat

Bemutatkozik az új GoTo Partner Network, melynek célja, hogy újabb ügyfélszerzési és jövedelemnövelési lehetőségeket biztosítson a cég egyre gyarapodó partnereiből álló ökoszisztéma számára

Az egyre bővülő, globális célpiacra való tekintettel a meglévő és az új partnerek ezentúl a marketing területén eszközölt új beruházások, az új integrációk és a különböző partnertípusoknak (menedzselt szolgáltatásnyújtók (MSP-k), viszonteladók és forgalmazók) nyújtott támogatás előnyeit is élvezhetik

A program részét képezi egy szintekre tagolt, formalizált modell is, melyben az egyes szintekhez meghatározott, teljesítménytől függő előnyök kapcsolódnak, ami további jövedelemszerzést tesz lehetővé a távoli támogatáshoz, az endpoint-menedzsmenthez és a KKV-knek kínált UCaas és CCaaS-termékekhez kapcsolódóan.

További részletekért, és ha szeretné megtudni, melyek a dolgozók és ügyfelek támogatásának legmodernebb módszerei, látogasson el a www.goto.com webhelyre.

Erste EasyPay-jel a nagybevásárlás is könnyebb

A legtöbben az utazással/nyaralással kapcsolatos kiadásaik esetében, valamint a nagyobb értékű élelmiszer-vásárlások után veszik igénybe az Erste részletfizetési szolgáltatását, az EasyPay-t. Van, aki átlagosan minden második héten, egy év alatt majdnem harmincszor élt a részletfizetés lehetőségével, és olyan is, aki másfél milliós egészségügyi szolgáltatást vett igénybe az egyszerű hitel segítségével.
2025. 07. 23. 14:00
Megosztás:

A befektetők óvatossága miatt erős maradt a kötvények iránti kereslet

A befektetők óvatossága miatt a kötvények iránt erős maradt a kereslet, a hozamok lassan csökkentek, a tízéves amerikai hozam 4, az európaiak kisebb mértékben.
2025. 07. 23. 13:00
Megosztás:

Jelentősen enyhítheti az aszály hatásait egy magyar fejlesztésű öntözővíz-kezelő rendszer

Vízhiányos környezetben is 20 százalékkal megnövelt termésmennyiséget biztosít többek között a burgonya, a paradicsom, a zöldborsó vagy a kápia paprika esetében egy magyar fejlesztésű, mesterséges intelligencia által támogatott öntözővíz-kezelő rendszer, amely például a kútvíz vagy a felszíni víz kezelésével növeli az öntözés hatékonyságát, így jelentősen enyhítheti az aszály hatásait. A már szabadalom alatt álló Water2Farm kutatási eredményeit többek között a Debreceni Egyetem és a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) is igazolta. A Water2Farm most egy 150 millió forintos tőkebevonást tervez nemzetközi terjeszkedéséhez a TokePortal.com platformon.
2025. 07. 23. 12:00
Megosztás:

Ezúttal is kamattartás az MNB-től

Ma sem változott a kamatszint. A várakozásoknak megfelelően ma sem változtak a kamatszintek, az alapkamat 6,50 százalékon, az overnight jegybanki betét 5,50 százalékon, míg az overnight fedezett hitel kamata 7,50 százalékon maradt.
2025. 07. 23. 11:00
Megosztás:

Vegyesen zártak kedden az amerikai indexek

Vegyesen zártak kedden az amerikai indexek. Az S&P 500 csekély emelkedéssel újabb csúcsra kapaszkodott. A Nasdaq Composite 0,4%-kal feljebb került, míg a Dow Jones ugyanennyivel csökkent. A napokban leginkább a kereskedelmi háborúval kapcsolatos fejlemények és a vállalati gyorsjelentések mozgatják a piacokat.
2025. 07. 23. 10:00
Megosztás:

A 300 000 dolláros Bitcoin hamarabb megérkezhet, mint gondolnánk – ez a 3 altcoin kínálhatja a legnagyobb áttörő nyereséget

Az elmúlt hetekben a piac zöldbe borult, a Bitcoin dominanciája pedig magával húzta az altcoinokat a bikás lendületében.
2025. 07. 23. 09:00
Megosztás:

MÁV FLIRT mérföldkő: 300 millió megtett kilométer, 250 millió euró energiamegtakarítás, 2 millió tonnával kevesebb CO₂

A Stadler FLIRT 123 db egységből álló flottája meghaladta a 300 millió megtett kilométert a MÁV kötelékében. A még csak élettartama harmadánál járó flotta korszerű villamos vontatásának köszönhetően már most megtakarította saját beszerzési árának harmadát a MÁV számára. A 2007 óta forgalomban lévő járművek új sztenderdeket teremtettek a hazai vasúti közlekedésben, növelték az utasforgalmat, és eddig mintegy 2 millió tonnával csökkentették a közlekedésből származó szén-dioxid-kibocsátást.
2025. 07. 23. 08:00
Megosztás:

Stratégiai partnerség az IAI-jal a Spacecom adósságrendezésére

A 4iG Nyrt. és az Israel Aerospace Industries Ltd. (IAI) közösen kidolgozott javaslatot nyújtottak be az AMOS műholdrendszereket üzemeltető és fejlesztő, izraeli tőzsdén jegyzett Space-Communication Ltd. (SpaceCom) kötvényadósságának átfogó rendezésére. A vállalatok közös fellépésének célja a SpaceCom működőképességének és pénzügyi stabilitásának hosszú távú biztosítása.
2025. 07. 23. 07:00
Megosztás:

A valaha volt legnagyobb szuverén panda-kötvény kibocsátást hajtotta végre hazánk a kínai piacon

Magyarország a mai napon jelentős kereslet és kedvező árazás mellett bocsátott ki 3 és 5 éves futamidejű, kínai renminbiben denominált kötvény-sorozatot. Az Államadósság Kezelő Központ (ÁKK) szervezésében megvalósuló sikeres tranzakció keretében összesen 5 milliárd RMB értékben keltek el a magyar szuverén devizakötvények.
2025. 07. 23. 06:00
Megosztás:

A gyermekes háztartásokban népszerűbbek a streaming szolgáltatások

Lényegesen többet költenek a gyermekes családok hírközlési szolgáltatásokra, mint más háztartások – mutat rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2024-es felmérése. A többletköltség elsődleges oka, hogy a gyermeket nevelők jellemzően több ilyen szolgáltatást vesznek igénybe – streamingelni például a gyermektelen háztartások mindössze 18 százaléka szokott, míg a kettő vagy többgyermekesek körében ez az arány már 69 százalék.
2025. 07. 23. 05:00
Megosztás:

Csökkent a kötelező tartalékráta

A Monetáris Tanács a mai kamatdöntő ülésén sem változtatott az irányadó kamatokon. A jegybanki alapkamat továbbra is 6,50 százalékon áll. A kamatfolyosó két széle szintén változatlan maradt – 5,50, illetve 7,50 százalékon. A döntés nem okozott meglepetést, megfelelt a széles körű elemzői konszenzusnak.
2025. 07. 23. 04:00
Megosztás:

Tényleg csak a jutalék érdekli az ingatlan ügynököket?

Az ingatlanközvetítés egy szakma, és mint minden szakmában, ebben is dolgoznak megbízható szakemberek, de olyanok is, akik csak rontják a szakma megítélését. Az utóbbiakkal kapcsolatba kerülő ügyfelek gyakran csalódottan vonják le a következtetést: „minden közvetítő egyforma, csak a jutalék érdekli őket”. De valóban így van?
2025. 07. 23. 03:00
Megosztás:

6 dolog, amit tudnod kell, ha figyelmen kívül hagyod a tartozásodat

Sokan próbálják elkerülni a szembenézést a tartozásaikkal. Halogatnak, nem veszik át a leveleket, nem reagálnak a bank vagy a követeléskezelő megkeresésére. Általában az adós már csak akkor kér segítséget, amikor a végrehajtás már elindult, és jelentős anyagi és jogi hátrányban van. dr. Nagy Rudolf ügyvéd írása.
2025. 07. 23. 02:00
Megosztás:

Súlyos nyugdíjtévedésben vannak a magyarok és ez sokba kerül

Egy új, országos felmérés szerint a magyar felnőttek túlnyomó többsége az időskori anyagi biztonságát fenyegető tévedésben van, ugyanis a valóságoshoz képest sokkal rosszabbnak gondolják az önkéntes nyugdíjpénztárak által elért hozamokat. Ez a tévhit azt is gátolhatja, hogy időben elkezdjék a rendszeres nyugdíjcélú takarékoskodást.
2025. 07. 23. 01:00
Megosztás:

A Binance lázba hozta a Toshi követőtáborát

A Toshi és a Binance.US interakciója az X közösségi hálón ismét felkeltette a kereskedők érdeklődését a projekt iránt. Ez volt az első alkalom, hogy a Binance.US nyilvánosan tudomásul vette a Toshi létezését, ami bőven elég volt ahhoz, hogy a Toshi közössége spekulációba kezdjen.
2025. 07. 23. 00:01
Megosztás:

Befejeződött az aratás Békés vármegyében

Befejeződött az aratás Békésben, a termésátlagok jóval elmaradnak az előző évekétől. A vihar a napraforgót, az aszály a kukoricát károsítja.
2025. 07. 22. 23:00
Megosztás:

Kijöttek az Otthon Start lakáshitel részletei

Megjelent hétfőn este a kormany.hu oldalon az Otthon Start hitelprogram jogszabálytervezete. Az alapfeltételek nem változtak: az állam 50 millió forintos, legfeljebb 3 százalékos, fix kamatozású kölcsönt biztosít legfeljebb 25 évre, de számos, eddig nyitott kérdésre ad választ a tervezet - írja közleményében a Bank360.
2025. 07. 22. 22:00
Megosztás:

Európa mentette meg a Coca-Cola második negyedévét

Az üdítőitalairól ismert vállalat az idei második negyedévben 12,54 milliárd dollár árbevételt ért el, ami 1%-kal magasabb, mint az előző év azonos időszakában. Az egy részvényre jutó nyereség 87 cent lett.
2025. 07. 22. 21:00
Megosztás:

Milliárdos kiesést jelentenek a vámok a General Motors-nak

A General Motors az idei második negyedévben 47,1 milliárd dollár bevételt ért el, ami 1,8%-os visszaesés az előző év azonos időszakához képest. A nyereség 35%-kal, 1,9 milliárd dollárra csökkent. A gyenge teljesítmény ellenére a vállalatnak sikerült felülmúlnia az elemzői várakozásokat.
2025. 07. 22. 20:00
Megosztás:

Pesszimistábbá váltak az amerikai fogyasztók

A Conference Board fogyasztói bizalmi indexe júniusban 5,4 ponttal romlott, és a májusi 98,4-ről 93,0-ra esett vissza.
2025. 07. 22. 19:00
Megosztás: